بلاتکلیفی یکی از مهمترین تولید کنندگان pvc در کشور

به گزارش هورنیوز ؛ پتروشیمی غدیر در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان مهم محصول با ارزش PVC در کشور به شمار می رود که در منطقه اقتصادی و با اهمیت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) واقع شده است.

 

این پتروشیمی با وجود اهمیتی که در صنعت پتروشیمی کشور بر عهده دارد، از ابتدای سال جاری بدون مدیرعامل اداره می شود که از عجایب صنعت پتروشیمی است.

 

از دیگر عجایبی که در شرکت پتروشیمی غدیر رخ داده این است که پس از برکناری وحید نام نیک مدیرعامل سابق این شرکت، بهمن بهزادی به عنوان مدیرعامل معرفی می شود اما پس از گذشت تنها دو روز حکم وی لغو و عباس کریمی ( عضو هیئت مدیره فناوران) به عنوان سرپرستی این شرکت معرفی می شود.

 

اما ماجرا در پتروشیمی غدیر به همین جا ختم نمی شود چرا که پس از چند ماه، کار این سرپرست هم به پایان می رسد تا یکی از بزرگترین تولید کنندگان PVC ، رکورد عزل و نصب و روزهای بدون مدیرعاملی را تجربه کند.

 

در رقم خوردن شرایط فعلی پتروشیمی غدیر شایعات مختلفی به گوش می رسد؛ برخی معتقدند هلدینگ تاپیکو علاقه ای به انتخاب مدیرعامل برای این شرکت ندارد و برخی دیگر از افراد صاحب نفوذی سخن می گویند که حرف و حدیث زیادی در مورد آنها وجود دارد که در همین شرکت حضور دارند و باعث ازهم پاشیدگی ساختار این پتروشیمی تاپیکویی شده اند.

 

متاسفانه، ضعف نظارت بر شرکت ها و هلدینگ تاپیکو از هلدینگ های زیر مجموعه شستا که حواشی بسیاری زیادی را این روزها از حضور ژن های خوب گرفته و مسائل مدیریتی و مالی و چه در استخدامی های بی ضابطه، احقاق حقوق کارگران و چه در ناتوانی در انتخاب مدیران عامل کاملا مشهود است.

 

ظاهرا سرپرستی شرکت پتروشیمی غدیر در حال حاضر توسط رئیس هیئت مدیره این شرکت ( بیگلربیگی) اداره می شود. باید دید در روزهای آتی هلدینگ تاپیکو و دیگر تصمیم گیرندگان چه سرنوشتی را برای این شرکت مهم صنعت پتروشیمی رقم می زنند.

 

به زودی گزارش های تکمیلی در خصوص برخی شایعات پیرامون بعضی مدیران این پتروشیمی که لازم به پیگیری دارد را در هورنیوز می خوانید.

https://hoorkhabar.ir/691414کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.