کلاهبردار بورسی خوزستان دستگیر شد

هورنیوز – رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وصول سه پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه سرمایه گذاری در بورس، کارآگاهان تحقیقات ویژه خود بر روی این پرونده را آغاز کردند.

 

سرهنگ سهراب حسین زاده افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد متهم با ادعای فعالیت اقتصادی و به بهانه ارائه سود‌های کلان از طریق سرمایه گذاری در بورس اقدام به جذب سرمایه و اخذ وجه از شهروندان می‌کرد.

 

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مخفیگاه متهم شناسایی و طی عملیاتی هدفمند و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان کرد: در این عملیات کارآگاهان طی بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی کارت بانکی، طلاجات و وجوه نقد کشف که ارزش آنان برابر اعلام کارشناسان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

سرهنگ حسین نژاد گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود قبل از هرگونه سرمایه گذاری در خصوص افراد، تحقیقات کامل به عمل آورده و از قانونی بودن فعالیت اقتصادی آن‌ها اطمینان حاصل کنند و در صورت مشکوک شدن سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

https://hoorkhabar.ir/690415کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.