قانون بازنشستگی به فرماندار اهواز ارتباطی ندارد

به گزارش هورنیوز، طی سالهای اخیر در کشور قانون بازنشستگی راس موعد مقرر اجرا شده و بسیاری از وزرا، معاونان وزیر و استانداران در تاریخ معین بازنشسته شده اند، اما در سطوح دیگر وزارت کشور مانند فرمانداری اهواز بعضا دیده می شود که فرماندار علیرغم اتمام مدت خدمت بازهم به فعالیت خود ادامه می دهد!

 

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز با توجه به قانون و مقررات در حال حاضر با ٣۵ سال و سه ماه سابقه ی خدمت رسما بازنشسته است و نامه های متعددی هم از سازمان های مختلف مانند سازمان امور استخدامی کشوری و دیوان محاسبات در خصوص بازنشستگی وی به استانداری خوزستان ابلاغ شده و حتی به مدت سه ماه نیز حقوق و مزایای وی طبق قانون و مقررات استخدامی کشور قطع شده است.

 

با این تفاسیر باید پرسید که آیا عمل به مر صریح قانون در هر موردی بخصوص بازنشستگی که در خصوص بسیاری از وزرا، معاونان وزیر، مقامات کشوری و لشکری انجام پذیرفته است، چرا در خصوص فرماندار اهواز اینقدر سخت و دشوار شده که حتی منجر به ارسال نامه های بعضا تند از سوی دستگاههای ناظر گشته است؟ آیا استاندار خوزستان تحت فشار برخی نمایندگان، تاکنون نتوانسته فرماندار اهواز را بازنشسته کند، یا اینکه گزینه ای برای جایگزینی وی در این استان وجود ندارد؟

 

افکار عمومی بی صبرانه منتظر پاسخ قانع کننده ی استاندار خوزستان در این خصوص هستند.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بنای زیبا

https://hoorkhabar.ir/690183کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.