دفترچه‌های درمانی کارگران شهرداری اروند کنار تمدید نمی‌شود

هورنیوز -برخی منابع کارگری در شهرداری اروند کنار گفتند: اداره تامین اجتماعی شعبه اروند کنار در استان خوزستان به دلیل بدهی‌های مالی شهرداری اروند کنار به تامین اجتماعی اخیرا از تمدید دفترچه‌های درمانی کارگرانی که برای تمدید دفترچه‌های درمانی خود اقدام می‌کنند، خودداری کرده است.

 

یکی از کارگران خدماتی شهرداری اروند کنار با بیان اینکه او و همکارانش بیش از ۱۰ سال است که به سازمان تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می‌کنند، در ادامه افزود: در حال حاضر مشکلات بیمه‌ای ناشی از عدم تمدید دفترچه‌های درمانی این تعداد کارگر و خانواده‌هایشان به مشکلات معیشتی آنان افزوده است.

 

به گفته وی؛ به صورت مشخص سه ماه حق بیمه کارگران این شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت نشده، علاوه بر این چندین ماه معوقات مزدی طلبکاریم.

 

این کارگر گفت: در حال حاضر کارگران منتظر هستند که کارفرما معوقات مزدی و بیمه‌ای ما را بپردازد تا بخشی از مشکلات‌مان برطرف شود.

 

وی افزود: در بین کارگران شهرداری اروند کنار کارگرانی وجود دارند که هم‌اکنون خود یا خانواده‌هایشان در بیمارستان‌های طرف قرارداد با تامین اجتماعی بستری هستند و در حال حاضر آن‌ها بیشتر از هر زمانی به دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی خود نیازمندند اما با مشکلاتی که در زمینه تمدید نشدن دفترچه‌ها برایشان پیش آمده، برای پرداخت هزینه‌های درمانی سرگردان شده‌اند.

 

این کارگر شهرداری اروند کنار در خاتمه سخنانش اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان استانی و شهرستانی از وضعیت ۱۳۰ کارگر شهرداری باخبرند، از آنان می‌خواهیم نسبت به مشکلات کارگران این کارخانه بیشتر توجه کنند.

ایلنا

https://hoorkhabar.ir/690089کپی شد!
45