مصوبات مجلس باید برای مردم ملموس باشد و مردم خاصیت مصوبات را در عمل ببینند

هورنیوز – فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز درحاشیه بازدید از پالایشگاه تلاش مضاعف مجلس برای رفع مشکلات خوزستان بید بلند خلیج فارس بهبهان در پاسخ به این سوال که با توجه باینکه این همه استخراج انرژی نفت و گاز که در خوزستان وجود دارد مردم خوزستان انتظار رفع مشکلات برای معضل بیکاری و دیگر مشکلاتشان داشته باشند و مصوبه‌ای مجلس در این مورد خواهد داشت گفت: بازدید‌های میدانی رئیس مجلس و بنده و دیگر نمایندگان کمیسیون‌های کشاورزی و عمرانی مجلس از وضعیت اجتماعی و رفاهیات خوزستان داشتیم تاثیرات زیاد‌ی در تصویب مصوبات مجلس برای رفع مشکلات خوزستان خواهد داشت.

 

فریدون عباسی دوانی افزود: مصوبات باید در مجلس تصویب کنیم که عملی و قابل اجرا باشد نه مصوباتی که فقط که روی کاغذ و کتابخانه‌ای باشند و در عمل هیچ خروجی نداشته باشند

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این سفر ما به خوزستان بیشتر موضوع مشکلات مردم رفاهیات، اشتغال و مشکل آب شرب بود، برغم اینکه در استان خوزستان سد‌های زیاد‌ی وجود دارد.

 

وی افزود: مادر این سفر از تصفیه خانه، فاضلاب‌ها و انشعابات آبرسانی آب شرب و طرح‌های آبرسانی کشاورزی بازدید داشتیم همچنین اعضای کمیسون کشاورزی و عمران مجلس نیز در دیگر شهر‌های خوزستان در حال بررسی مشکلات هستد و حرکت خوبی در مجلس برای رفع محرومیت شروع شده است.

 

عباسی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود افزود: مصوبات مجلس باید برای مردم ملموس باشد و مردم خاصیت مصوبات را در عمل ببینند و دولت نیز در این زمینه در اجرای مصوبات مجلس باید تلاش کند تامشکلات مردم رفع شوند.

 

وی برای رفع مشکل بی کاری در استان خوزستان و کشور گفت: باید ما دست از خام فروشی برداریم و با تلاش جوانان و کارشناسان داخلی می‌توانیم تمام کالای که در داخل نیاز داریم تولید و هم صادرات داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/688561کپی شد!
37