تغییرات مدیریتی آبفای مسجدسلیمان کاری از پیش نبرد/وضعیت بی آبی در این شهر به مرحله هشدار رسیده است

هورنیوز – چندی پیش خبری مبنی بر تغییر مدیریت در آبفای شهری مسجدسلیمان در سایت خبر روز درج شد. اما مشکلات آب و فاضلاب در این شهرستان تاریخچه ای دیرینه دارد، از مشکلات نوارهای حفاری آسفالت نشده که بیش از ۱ سال و نیم بدون هیچ تغییری در چند محله مسجدسلیمان رها شده بودند تا لوله های شکسته آب و جاری شدن رودخانه ی آب شیرین در خیابان های شهر.

 

در تمام پیگیری های انجام شده از طرف خبرنگاران در شهرستان در این چند سال با بی توجهی مدیران قبلی آبفا مواجه شد که این شبهه را ایجاد می کرد که مشکل آبفای شهری از مدیریت ناکارآمد است، اما با تغییر مدیریتی در این سازمان همچنان شاهد بی توجهی به مبحث فاضلاب و زخمی شدن خیابان های سطح شهر توسط آبفا و ترمیم نشدن آسفالت این نوارهای حفاری هستیم.

 

مشکلات کم فشاری و بی آبی و‌ دغدغه آن امان مردم را بریده است و دغدغه روزانه مردم این دیار شده است. در برخی محلات روزی دو ساعت و برخی دیگر چند روز یک بار و برخی محلات کار به جایی رسیده است که با تانکر آن هم چند روزی یک بار و با پیگیری مردم آن محلات میسر شده است.

 

وضعیت بی آبی مسجدسلیمان به جایی رسیده است که گویی مسئولان مشکلات شهروندان مسجدسلیمان را نمی بینند و یا می بینند و کاری نمی کنند. برای رساندن آب شرب به برخی از مناطق از تانکر آب استفاده می کنند و وضعیت بی آبی در مسجدسلیمان به مرحله هشدار رسیده است.

 

بیشتر محلات مسجدسلیمان با مشکل کم آبی مواجهند و هیچ کس در این رابطه پاسخگوی مشکلات مردم نیست. خبر روز به نمایندگی از مردم شریف مسجدسلیمان از مدیرکل آبفای استان خوزستان عاجزانه تقاضا دارد به مقوله آب و فاضلاب مسجدسلیمان وارد شده و مشکلات مردم این شهرستان را هر چه سریعتر حل نماید.

خبر روز

 

https://hoorkhabar.ir/688272کپی شد!
60