هلدینگ ها وظیفه دارند از سهامدارانشان حمایت کنند/در صنعت پتروشیمی جهش تولید مطلوبی حاصل شد/همچنان تکلیف نهاد حاکمیتی صنعت مشخص نیست/خودکفایی در یک محصول استراتژیک پتروشیمی

به گزارش هورنیوز، صنعت پتروشیمی ایران در هفته ای که گذشت اخبار و دست آوردهای بسیار مهمی را به همراه داشت که این پایگاه خبری تحلیلی قصد دارد مهم ترین آنها را در قالب یک” بسته خبری “در معرض دید مخاطبین قرار دهد.

 

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس:

هلدینگ ها وظیفه دارند از سهامدارانشان حمایت کنند

یکی از وظایف هلدینگ‌ها حمایت از سهامشان در شرایط احساسی است. ما حتما این وظیفه را انجام می دهیم. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

در گفت‌ و گو با مدیر سرمایه ‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی بررسی شد

صندوق‌های پروژه؛ سوخت‌رسان صنعت پتروشیمی

یکی از روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه برای طرح‌های جهش سوم صنعت پتروشیمی و طرح‌هایی که امروزه به‌عنوان طرح‌های پیشران نام گرفته و به موازات طرح‌های جهش سوم به اجرا خواهند رسید، راه‌اندازی صندوق پروژه است. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

در صنعت پتروشیمی جهش تولید مطلوبی حاصل شد

دولت دوازدهم جهت تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع‌های پتروشیمی به عنوان صنعت ارزش آفرین در زنجیره تولید نفت و گاز، نقش مهمی در توسعه جایگاه کشور در سطح خاورمیانه و همچنین افزایش میزان صادرات محصولات پتروشیمی در سال ۱۳۹۸ ایفا نموده است. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

همچنان تکلیف نهاد حاکمیتی صنعت مشخص نیست

شهیدی نیا گفت: پس از ۱۰ سال از اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی شدن صنعت پتروشیمی، کماکان تکلیف نهاد حاکمیتی صنعت مشخص نیست. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

خودکفایی در یک محصول استراتژیک پتروشیمی

محصول جدید تولیدی در پتروشیمی کارون با نام گرید KLM۱۰۰B(L)، که مشابه آن پیش از این از کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان و امریکا وارد کشور می شد، در صنایع متعددی از جمله کفش، خودرو، مبلمان، چسب، پزشکی و … کاربرد دارد. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

اولین شهرک صنعتی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی خاورمیانه تاسیس می‌شود

۲۷۲ هکتار زمین برای احداث شهرک صنایع پتروشیمی پایین دستی با مصوبه هیات دولت در منطقه آزاد اروند در مرز عراق و در استان خوزستان، در اختیار اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی قرار گرفته است. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مجتمع پتروشیمی بندرامام

نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و اعضای انجمن صنفی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کردند. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

چرا مواد اولیه قبل از تولید کننده به دست دلال می‌رسد؟

تامین مواد اولیه به خصوص فولاد و مواد پتروشیمی، این روزها برای تولید کنندگان تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است و در کنار بقیه مشکلات درشت اقتصادی بخش مولد اقتصاد را به شدت اذیت میکند. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

توزیع ماسک در مناطق محروم از سوی پتروشیمی بوعلی سینا

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک فیلتردار N ۹۵ در مناطق محروم شهرستان بندر ماهشهر توزیع کرد. (جهت خواندن مشروح خبر اینجا کلیک کنید)

 

جدیدترین اخبار حوزه انرژی را اینجا بخوانید

 

https://hoorkhabar.ir/688168کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.