نماینده سابق ایذه: ۴ تا لر هم پست‌های کوچکی شاید گرفته باشند مگر دیگران ندارند؟

هورنیوز – هدایت الله خادمی در خصوص موضوع تاج گردون اظهار کرد: اول بگویم که وی در خصوص استیضاح و طرح سؤال از وزرا همیشه به دلیل نگاه جناحی در مخالفت با من نطق میکردند.

 

خادمی گفت: ولی او یک فرصت بود برای استان محرومش و با توجه به سطح لابی که در کشور داشت میتوانست برای منطقه اش بسیار مفید باشد، به هر حال منطقه محروم و نفتخیزی دارند که تاکنون توجه‌ای نشده بود، ولی ایشان این توجه را جلب کرد و مفید بود.

 

وی افزود: از طرفی دیگر مملکت و دولتمردان نگاه بخشی نگرانه دارند و نوبخت برای گیلان بودجه میگیرد، اصفهانی که همه جا هستند، آذری‌ها هم چندین وزیر، فقط لر‌ها معمولا نه نقش مهمی در سیاست کشور و نه در اقتصاد دارند و تاج گردون با تمام مشکلات یک کمک کننده خوبی برای این مناطق بود، و خودش هم علاقه داشت که همراه باشد، در زمانی که خواستیم آقای بیطرف را بزنیم، ایشان بیطرف را آورد که رای بگیرد برایش، وقتی بجث و نگرانی از ایشان برای بردن آب به اصفهان و کرمان کردم رای بنفع ما جمع کرد.

 

این نماینده سابق مجلس اظهار داشت: حالا ۴ تا لر هم پست‌های کوچکی شاید گرفته باشند مگر دیگران ندارند؟ ما که نه وزیری، نه معاون وزیری داریم، ۴ تا لر رفته باشند آنقدر بد است که چنین شود؟ و از آن بدتر این است که با رفتن ایشان و نبودن بقیه لر‌ها که در هیات رئیسه بودند و یا روسای کمیسیون‌ها بودند دیگر در این مجلس نه لر‌ها و نه خوزستانی‌ها در هیچکدام مراکز تصمیم گیری مجلس حضور ندارند و فکر کنم طی ۲۰ سال گذشته تنها دوره‌ای است که چنین شده، زاگرس نشینان و بخصوص خوزستانی‌ها، چهارمحالی‌ها بایستی محکم حمایت میکردند، چون نبود هیچ لری در کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق یعنی دادن ردیف بودجه برای بردن منابع و بخصوص آب رودخانه‌های این مناطق و یک ضرر بزرگی وارد خواهد شد.

 

خادمی گفت: امروز هم وی به دوستان پیام داده بود که اگر فلانی بود با توجه به اختلاف نگاه‌های سیاسی، ولی کسی جرات نزدیکی به ایشان را نداشت و واقعأ چنین میکردم، چون همه این آقایان خودشان اینجا با همدیگر هستند چپ و راست هم فرق ندارند و فقط دنبال گرفتن منابع برای مناطق شان هستند، ولی متأسفانه آن حس حسادت که در زاگرسی‌ها است اجازه کمک به ایشان را به آن‌ها ندادند و تقریبا در بی کسی ماند.

 

وی افزود: پرونده کدامشان قطور نیست؟ فساد در پایتخت سطح اش بسیار بالا است و آنچه برای ما خیلی بزرگ است برای بعضی دوستان در اینجا بسیار کوچک است.

بویرنیوز

https://hoorkhabar.ir/686538کپی شد!
23