اعتراض دسته جمعی بازیکنان صنعت نفت به بی پولی باشگاه

هورنیوز – دیشب طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گذاشتن پستی اینستاگرامی مخالفت و اعتراض خود را نسبت به سیاست مسئولان ورزشی استان خوزستان به ویژه شهر آیادان و همچنین مدیران تیمش به دلیل پرداخت نشدن دستمزد ۵ ماهه بازیکنان تیم نشان داد.

حالا سایر بازیکنان صنعت نفت هم به تبعیت از کاپیتان طالب، این پست اینستاگرامی را به صورت مشترک در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کردند. پیش از این باشگاه صنعت نفت عنوان کرده بود تعطیلی بانک‌ها موجب شده است تا پول بازیکنان به موقع پرداخت نشود که به نظر ادعای واهی بوده است. متن پست اینستاگرامی بازیکنان صنعت نفت به شرح ذیل است:

اعتراض دسته جمعی نفتی‌ها به بی پولی باشگاه

” زیبایی یک روی سکه این بازی بزرگ است. فوتبال نیز مانند هر پدیده‌ای دیگر وقتی با مشتی وعده وعید‌های دروغ گره بخورد، روی زشت خود را نمایان می‌کند. شایسته آبادان و تیم ریشه دار آن نیست که این روز‌ها تا این حد تحت تاثیر تصمیمات غیر مسئولانه و قول‌های بی پایه قرار بگیرد.

تیمی که به همت بازیکنانش با کمترین چشم داشت مالی اکنون در جایگاه شایسته‌ای قرار دارد، حالا برای پرداخت مطالبات مالی بازیکنان هر روز عذر و بهانه‌ای جدید می‌تراشد.

کجا هستند آن مدعیانی که در شرایط بحرانی همواره بازیکنان را مقصر می‌دانستند؟ چرا حالا از حق و حقوق تیم و بازیکنان نمی‌گویند؟ این سکوت عامدانه را چه وجدان بیداری می‌پذیرد؟

چندین ماه تاخیر به بهانه واریز نشدن پول از اهواز به آبادان بود. حالا که پول چند هفته‌ای است که در آبادان انتظار چند امضای فرمایشی را می‌کشد. چرا صریح نمی‌گویید کجای کار می‌لنگد؟

چشم امید تمام این بازیکنان برای امرار معاش به همین قراردادهاست. فوتبال شاید برای بقیه یک سرگرمی در زندگی باشد، اما برای یک فوتبالیست تمام زندگی اش است. روز‌ها می‌گذرد و این حجم از بی تفاوتی همچون لکه ننگی بر پیشانی این فوتبال می‌ماند. “

https://hoorkhabar.ir/684362کپی شد!
19