خوزستان در بخش مدیریتی به خانه تکانی نیاز دارد/مجلس دهم در نظارت ضعیف بود

به گزارش هورنیوز، سید محمد مولوی یکی از نمایندگان منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم در خصوص بخش مدیریتی استان گفت: خوزستان در بخش‌های مختلف، دارای کاستی‌های بسیاری است که بخش اعظم این مشکلات ناشی از ضعف مدیریتی در برخی سازمان‌ها و ادارات کل است.

وی افزود: برخی مدیران فعلی در استان چون بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب نشده‌اند، اساساً هنوز باور نکرده‌اند مدیر هستند و این موضوع باعث شده مردم در برخی از بخش‌ها با مشکلات جدی مواجه شوند.

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقاد اکثر منتخبان مجلس یازدهم در خوزستان این است که خوزستان نیازمند خانه‌تکانی اساسی و بر اساس شایسته‌سالاری در بخش مدیریتی است.

وی افزود: این‌گونه رفتارها بی‌اعتمادی افکار عمومی را منجر خواهد شد و این تناقض‌ها به طور قطع تأثیرات مخربی در مدیریت افکار عمومی ایجاد خواهد کرد.

همچنین سید مجتبی محفوظی دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت مجلس دهم گفت: مجلس دهم وظیفه نظارتی خود را بسیار ضعیف پیش بردند و مجلس آینده حتماً مجلسی مقتدر خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: بسیاری از تأیید و تصویب لوایح و مصوبه‌های اساسی و حیاتی نشان از آن دارد که آقایان نماینده اصلاً قرائتی راجع به مواردی که تأیید و تصویب کردند، نداشتند. مجلس یازدهم را مقتدر می‌بینیم و امید می‌رود که مجلسی را شاهد باشیم که بتواند منویات حضرت مقام رهبری و اهداف مقدس انقلاب اسلامی را پیگیری و دنبال کند و به منزل و مقصود برساند.

منبع: مهر

https://hoorkhabar.ir/683838کپی شد!
21