خوزستان در نوروز ۹۹ پذیرای مهمانان نوروزی نیست

هورنیوز – صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، مردم خونگرم و مهمان نواز خوزستان به منظور حفظ سلامتی مردم و علیرغم میل باطنی تصمیم گرفتند برای اولین بار پذیرای مهمانان نوروزی نباشند.

او افزود: این اقدام به منظور حفظ سلامت هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران و به عنوان یک رسالت ملی و با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

جلیلی اظهار داشت: هر ساله به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور ستاد تسهیل مسافران نوروزی در خوزستان تشکیل و فعالیت می‌کرد، ولی امسال به واسطه شرایط به وجود آمده و شیوع بیماری کرونا، این ستاد فعالیت خود را به سمت اطلاع رسانی و پیشگیری از ورود مسافر در ایام نوروز، معطوف خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پذیرش مهمان در مراکز تامین اجتماعی ممنوع است، تصریح کرد: با هوشمندی مردم و رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی از سوی مردم شریف و تلاش و اهتمام همه دست‌اندرکاران ان شاءالله به سلامتی از این بحران عبور خواهیم کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در ادامه خواستار پرهیز از سفر و تردد‌های غیر ضروری شد و بیان داشت: به تمامی واحد‌های تابعه و مراکز درسطح استان ابلاغ کردیم از برگزاری جلسات و همایش‌ها و نشست‌ها و ماموریت‌های غیرضروری پرهیز کرده و از دستورالعمل‌های صادره تبیعت کنند.

جلیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همکاری مردم شاهد موفقیت در زمینه کنترل کووید ۱۹ و مهار این بیماری باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

https://hoorkhabar.ir/683732کپی شد!
21