آیا هدف وسیله را توجیه میکند!

بسیاری از شهرداران، استانداران و سایر مسئولین در بسیاری از نقاط کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام میکنند که اسکان و حضور میهمانان نوروزی را ممنوع اعلام کرده اند که با وجود همین اعلام؛ تعداد زیادی از شهروندان به شهرهای شمالی سفر میکنند و بعد از بالا رفتن آمار وزیر بهداشت در کنفرانس مطبوعاتی ش گلایه هم میکند.
اپیزود دوم:
شهروندان خوزستانی باتوجه به تصوری که درمورد از بین رفتن ویروس کرونا در دمای بالا در فضای مجازی بوجود آمده دارند (که اخیرا این ادعا ردشده) و امکان سفر بسیاری از هموطنان به خوزستان، این دغدغه را در فضای مجازی بیان کرده اند.
اپیزود سوم:
شهردار کلانشهر اهواز همانند همتایان خود در سایر شهرها در راستای سلامت شهروندان و عدم اسکان میهمانان نوروزی و کنترل ورودی های شهر اقدام به مکاتبه ای با استاندار میکند.
اپیزود چهارم:
معاون استاندار در تذکری به شهردار صراحتا این مکاتبه را دخالتی احساسی و غیرمسئولانه دانسته و بصورت گسترده این مطلب در سایتها و فضای مجازی منتشر می شود.
اپیزود پنجم:
روز بعد یکی‌ دیگر از مدیران کل استانداری اعلام کرد که اقدام به ارجاع مصوبات عملی نشده شهرداری به مراجع قضایی نموده است.
در روزها و شبهای گذشته تلاش‌های شبانه روزی شهردار اهواز و تیم جوانش را همگان دیدند. درچنین شرایط حساسی که تمام نیروهای درمانی، خدماتی و اجرایی باید در کنار هم باشند قضاوت را به مخاطبان واگذار میکنم.

 

افشار پرویزی بابادی

https://hoorkhabar.ir/683652کپی شد!
61