ادای دین به شهدا با کار و تلاش شبانه روزی

هورنیوز محمد هادی قنوات امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن) در همایش هم اندیشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان که در تالار اجتماعات این اداره کل با حضور معاون وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: خوزستان دروازه تشیع ایران اسلامی و ریشه دار در تاریخ کهن ایران است که ۳ بخش عظیم زیگورات،آبشارهای شوشتر و شهر تاریخی شوش را در خود جای داده است علاوه بر این استان خوزستان  با داشتن دانشگاهی تاریخی جندی شاپور مهد علم ایران  بشمار می آید.

وی افزود: خوزستان غرق در محرومیت است فقر در این استان بسیار فراوان است، باید این تناقض سرمایه و فقر در خوزستان پاسخی داشته باشد و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «خوزستان را بسازید» باید همت بسیاری برای خوزستان گماشته شود.

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان با بیان اینکه برابر جنگ ناعادلانه مقابل دشمن صف آرایی می کنیم اذعان داشت: تولید کار و ایجاد هر یک شغل سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار است زیرا با این اقدام سیاست های خبیثانه این رژیم منحوس از بین می روند و انتظارات آنان از به زانو درآوردن ایران نقش برآب خواهد شد.

هادی قنوات با اشاره به اینکه با کار و تلاش شبانه روزی باید دین خود را به شهدا ادا کنیم ادامه داد: خوزستان دارای ریشه دارترین تشکل های کارگری در کشور است از این رو مسئولان باید از جامعه کارگری و کارفرمایی حمایت کرده و تا حد توان مشکلات این قشر مهم جامعه را بر طرف کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود که مسئولان به صورت ماهانه با نمایندگان قشر کارگر جامعه جلساتی برگزار کنند و از نزدیک سخنان این قشر از جامعه را بشنوند و اقدام جدی برای برطرف کردن مشکلات آنها داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/683228کپی شد!
37