نبود اختیارات مدیران، مانع تحقق توسعه

هورنیوز – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: محدودیت‌های موجود و نبود اختیارات کافی، دست مدیریت ارشد استان برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای بسته است.

امید حاجتی افزود: همانطور که اختیار اعتبارات استانی برعهده شورای برنامه ریزی استان است انتظار داریم نظیر این اختیارات در بخش مربوط به امور اداری و استخدامی نیز به شورای توسعه مدیریت تفویض شود.

***

وی ادامه داد: در مطالعه‌ای که صورت گرفت ۱۰۰ وظیفه مشترک برای تمام استان‌ها و ۶۰ وظیفه خاص استان خوزستان پیش بینی شده که برای بررسی و تصمیم گیری به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

***

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تفویض اختیارات جدید به استان برای رفع چالش‌های به وجود آمده را ضروری دانست و ادامه داد: استان خوزستان جزء معدود استان‌هایی است که به چند استان تفکیک نشده، ساختار مدیریت ارشد آن نیازمند ارتقای است.

***

حاجتی با تاکید بر اینکه مشکلات خوزستان را می‌توان به سه بخش عمده تقسیم بندی کرد، گفت: یکی از مشکلات مربوط به حوزه سرزمینی، اقلیمی و جغرافیایی است که بسیاری از حوادث غیرمترقبه به صورت مستمر در حال وارد کردن آسیب به استان هستند با این وجود شاهد توجه دولت و مجلس در این زمینه هستیم.

https://hoorkhabar.ir/683172کپی شد!
19