پیام تسلیت حمید زنگنه در پی شهادت سردار سلیمانی

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شهید شدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت) هستند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

(قرآن کریم، سوره احزاب، آیه ۲۳)

خبر شهادت سردار والامقام اسلام و انقلاب، سپهبد قاسم سلیمانی، غمبار و جانکاه بود. ایشان به وصال خویش نایل آمدند اما اندوهی عظیم بر قلب عاشقان و دوستدارانشان بر جای گذاشتند.
سردار دلاوری که به واسطه فضایل اخلاقی فراوان، ارادت عاشقانه به ملت و پیروی خالصانه از ولایت، جایگاه ویژه ای در قلب آحاد ملت ایران داشت.
شهید سردار قاسم سلیمانی، فرهنگ ادب مقاومت، نماد شایسته ی یک فرمانده بلند بالا، یک شخصیت ملی و افتخار تمام ایران و ایرانیان و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد بود.
آسمان ایران اسلامی، امروز داغدار و سیاهپوش مردی اصیل از جنس ولایت مداری و آزادگی است ، مردی بزرگ و صبور که سالها عمرش را خالصانه در راه اهداف انقلاب اسلامی ایران در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم سپری کرد.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایران اسلامی ، نیز به نوبه‌ی خود این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌ارواحناه‌‌فداه و به روح مطهر سردار سلیمانی تبریک و به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی)، خانواده معزز سردار و ملت بزرگوار ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حمید زنگنه
نماینده مردم اهواز در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی

https://hoorkhabar.ir/682940کپی شد!
131