حقوق اولیه بانوان خوزستانی چه می شود؟

به گزارش هورنیوز، هفته گذشته جلسات مجمع مشورتی بانوان خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی انجام شد، که اتفاقاً تحرکات بسیار خوبی از اعضای این مجمع و برخی مسئولین نیز مشاهده شد، که جای تقدیر و تشکر دارد.

از سویی دیگر ارائه آمارهای ناامیده کننده توسط همین مسئولین این پرسش ها را ایجاد می کند که چه کسی مسئول برطرف نمودن این نا به هنجاریها در میان برخی زنان و دختران خوزستانی است؟ در صورتیکه سالهای گذشته و خیلی قبل تر از این هم نیز همین آمارها ارائه می شد و رسانه ها نیز منعکس می کردند، ولی هرچه گذشت بر این آمار دلخراش افزوده شد و تاکنون هیچ مرجعی پیدا نشده که بگوید ما مسئول کاستی های بانوان بوده ایم و …

از دومین استان ازدواج زیر ۱۰ سال دختران تا تعداد زیاد خودکشی زنان و بیماری هایی که از آلودگی هوا و بعضاً آب ایجاد میشود تا عدم فعالیت های ورزشی، فرهنگی و…  به دلیل کمبود فضا و مکان مناسب، و البته به قول مسئولین عدم وجود زیرساخت ها برای بانوان که جای خود دارد.

به راستی در این استان زرخیز که همه مدیران آن با پروپاگاندای رسانه ایی و ارائه آمارهای خوشحال کننده، دم از کارهای بسیار زیاد و ماندگار انجام شده می زنند، چه کسی پاسخگوی نیازهای اولیه بانوان است؟

تشکیل مجمع، گروه، کارگروه و… و همچنین حضور مسئولین بلند پایه نظام زمانی برای بانوان این استان خوشحال کننده می شود که مصوبات آن جلسات در اختیار رسانه ها قرار بگیرد، مسئولین، زمان اجرا و پایان مصوبات نیز اعلام شود و پس از به ثمر رسیدن می توان گفت این مجامع و… برای بانوان خوزستانی نفع و سود داشته در غیر این صورت بیشتر شبیه یک شوی رسانه ای است.

 

https://hoorkhabar.ir/682289کپی شد!
96