اصولگرای گزینشی و لیستی نیستم/من یک جوان انقلابی هستم/مجلس آینده جایی برای بازنشستگان نیست

به گزارش هورنیوز – با شروع ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ترکیب گروه های سیاسی و چهره افرادی که قصد حضور در انتخابات را در سر داشتند مشخص شد. پس از پایان مهلت ثبت نام انتخابات، یک پایگاه خبری اسامی ۱۱ نفر را به عنوان لیست اصولگرایان از حوزه اهواز منتشر کرد که واکنش های مختلفی را در پی داشت.

از جمله منتقدین این لیست حجت الاسلام دکتر سیدسجاد طباطبایی یکی از نامزدهای جوان و انقلابی انتخابات مجلس از حوزه اهواز حمیدیه باوی و کارون است. وی با انتقاد از گزینش و لیست بندی جریان اصولگرایی آن را مغایر گام دوم انقلاب خواند.

وی در این خصوص در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار هورنیوز گفت: به لطف خدا، انقلابیون در انتخابات پیش رو در کلانشهر اهواز و شهرهای اطراف با تمام توان و با در نظر داشتن آنچه در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است به میدان آمده اند و قطعا پیروزی قابل توجهی را نیز بدست می آورند.

طباطبایی افزود: مجلس یازدهم مجلسی قطعا برای جوانان انقلابی خواهد بود نه بازنشستگان اصولگرا یا اصلاح طلب! امیدواریم عموم مردم شریف ما در جای جای کشورمان این موضوع مهم را در نظر داشته باشند و زمینه را برای حضور جوانان شایسته فراهم آورند.

او در مورد لیستی که به عنوان اصولگرایان منتشر شده است، بیان کرد: در خصوص این بیانه باید گفت معرفی ۱۱ نفر به عنوان چهره های اصولگرا آنهم از میان ۳۰۰ نامزد برای حوزه انتخابیه اهواز امری قابل تامل است؛ خطاب به این افراد و یا کسانی که چنین لیستی را منتشر کرده اند باید گفت ملاک آنها برای اصولگرا دانستن افراد چیست و با چه متر و معیاری آن را اندازه گیری می کنند و اینکه آیا مابقی کاندیداها اصلاح طلب هستند؟ به نظر من چنین گزینشی نمی تواند صحیح باشد چرا که مغایر روح بیانیه گام دوم انقلاب است.

طباطبایی گفت: الحمدلله مردم شریف ما بیدار هستند و با جریانات انقلابی «کارآمد و توانمند» همراه خواهند شد نه کسانی که اصطلاحاً آزمون پس داده هستند و عیارشان برای همگان شناخته شده است؛ در حال حاضر و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید گفت در بخش های اجرایی مختلف کشور بخصوص در مقوله مجلس شورای اسلامی نیازمند حضور جوانان است.

طباطبایی با اشاره به درک مناسب و صحیح مشکلات جوانان توسط نیروهای جوان، یادآور شد: در حال حاضر معضلات جوانان باید مهمترین دغدغه مسئولین و نماینده های مجلس باشد و تنها کسانی این موضوع را درک می کنند که به جوانان نزدیک تر باشند به همین دلیل یقینا می گویم که جوانان انقلابی مناسبترین افراد برای حل دغدغه های جوانان هستند.

https://hoorkhabar.ir/682102کپی شد!
752