احتمال ابطال انتخابات اتاق بازرگانی اهواز قوت گرفت

هورنیوز – فرامرز احمدی نژاد نایب رئیس اتاق بازرگانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص ابطال انتخابات اتاق بازرگانی این کلانشهر گفت: بنا بر رای هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اهواز به دلیل تخلفات بسیار و عدم صحت، انتخابات این تشکل بخش خصوص ابطال شد.

وی ادامه داد: این هیئت ۱۲ تخلف را نسبت به برگزاری انتخابات اعلام کرده از جمله تبلیغات نامتعارف به طوری که در روز رای‌گیری در روبروی محل اخذ رای بنر و تابلو بزرگی نصب شده بود و یا اینکه علی رغم لزوم سابقه بیش از ۱۸ ماه کارت بازرگانی اما برخی افراد با کمتر از این شاخص رای دادند.

احمدی نژاد ادامه داد:با وجود ابطال ۵۲۵ کارت بازرگانی اما باز هم مالکان برخی از این کارت‌ها توانستند رای دهند و یا اینکه افرادی به غیر از مالک کارت به محل اخذ رای مراجعه و رای داده بود.

وی تصریح کرد: به طور کلی با وجود تخلفات عمده، هیئت نظارت استان نتوانست صحت انتخابات را تائید کند و پرونده را به انجمن نظارت فرستاد تا آنها رای نهایی را اعلام کنند. انجمن نظارت متشکل از برخی اعضا و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران به ریاست نقره کار شیرازی باید نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند.

منبع: ایلنا

https://hoorkhabar.ir/679015کپی شد!
83