کتانباف: مجتمع فرهنگی رفاهی تفریحی ویژه عموم مردم اهواز و خوزستان است

هورنیوز – این جلسه با حضور کتانباف شهردار اهواز، عالمی نیسی سرپرست فرمانداری اهواز، سنواتی رئیس و حاجتی و قنوات اعضای شورای اسلامی شهر، آبیار معاون مالی و اقتصادی و زیلابی معاون معماری و شهرسازی شهرداری و نماینده صندوق ذخیره بسیجیان سرمایه گذار پروژه مجتمع رفاهی فرهنگی و تفریحی تشکیل شد.

 در این جلسه شهردار اهواز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه سرمایه گذاری در دوره اخیر مدیریت شهری گفت: با تلاش و همت مجموعه شهرداری و به ویژه سازمان سرمایه‌گذاری و حمایت استاندار خوزستان و فرماندار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر، بستر مناسبی جهت جذب سرمایه گذار در شهرداری فراهم شده است و روز به روز تعداد بیشتری از فعالان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرداری اهواز اعلام آمادگی می‌کنند.

منصور کتانباف ادامه داد: اکنون باید هوشیار باشیم و با توان و دقت مسیر صحیح را ادامه داده تا به امید خدا نهال سرمایه‌گذاری به ثمر برسد.

این مقام مسئول دستور داد: کلیه معاونت‌ها، مناطق و سازمان های شهرداری باید همکاری ویژه ای را با سازمان سرمایه‌گذاری داشته باشد.

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز نیز در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این زمینه تأکید کرد: استاندار خوزستان و بنده اهتمام ویژه ای به موضوع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی داریم و آماده هرگونه مساعدت و همکاری در این زمینه هستیم.

گفتنی است در این جلسه مطالعات فاز صفر پروژه مجتمع رفاهی فرهنگی و تفریحی شامل جانمایی فضاها و همچنین بررسی آخرین وضعیت احداث هایپر استار در پردیس مورد بحث و بررسی و تصمیمات و مصوبات لازم انجام شد

https://hoorkhabar.ir/678118کپی شد!
21