مشکلات کارگران گروه‌ ملی حل شد

هورنیوز – آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جلوگیری پایدار از آلایندگی گازی محیط، با اشاره به بازگشت رژیم تحریم‌ها توسط آمریکا و خروج از برجام با هدف فشار بیشتر بر ایران، اظهار داشت: با توجه به فشارهای موجود، هیچ چاره‌ای جز تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان نداشته و باید آستین همت خود را بالا بزنیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، مقاومت ملت با دستان خالی و تجربیات کسب شده از این طریق، یادآور شد: در شرایط جنگ هم همین شرایط حکم فرما بود اما مصمم بودن و اراده و عزم راسخ عامل پیروزی ایران در دفاع مقدس شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه شرایط فعلی، مشابه زمان جنگ است، گفت: البته جنگ کنونی، جنگ اقتصادی بوده و به همین دلیل باید فعالیت‌های اقتصادی درون‌زا، با جدیت پیگیری شود؛ کما اینکه در حوزه اقتصاد و صنعت کارهای بسیار خوبی انجام شده و باید ادامه و توسعه پیدا کند.

وی افزود: شرایط پیشرفت در خوزستان مساعد و فراهم است و باید از این فرصت به‌خوبی بهره برد.

امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی، بیان کرد: مسأله گروه ملی و نیشکر هفت‌تپه می‌رفت که تبدیل به یک مشکل بزرگ شود اما با تدبیر و پیگیری‌ها در مجموعه استان، خصوصاً استاندار محترم، حل شد.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان اظهارکرد: نیازهای اقتصادی جوانان زیاد بوده و لازم است تشکیلات اقتصادی منسجمی با تکیه‌بر تفکر نیروهای انقلابی شکل گیر و با توسعه فعالیت‌های اقتصادی اشتغال جوانان کمک کرد. این درخواست جدی من است.

حوزه

https://hoorkhabar.ir/677684کپی شد!
87