گوشت قرمز وارداتی را چند بخریم؟

هادی سلامات با اشاره به توزیع گوشت منجمد در بازار اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره گوشت گوساله منجمد در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام و انبارهای بخش خصوصی بسیار مناسب است و به هر میزان که نیاز استان باشد، امکان تامین وجود دارد.

وی افزود: از زمانی که مدیریت ذخیره گوشت قرمز منجمد بخش خصوصی به شرکت پشتیبانی امور دام واگذار شده است تا کنون حدود ۱۱۶۲ تن گوشت قرمز منجمد در بازار استان توزیع کرده‌ایم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: در گذشته و زمانی که فقط گوشت سهمیه شرکت در استان توزیع می‌شد، در طول یک سال حدود ۳۵۰ تن از این نوع گوشت در استان توزیع می‌شد اما اکنون در دو سه ماه گذشته و با واگذاری مدیریت گوشت سهمیه بخش خصوصی به پشتیبانی امور دام، این میزان رشد بسیار قابل ملاحظه‌ای داشته است.

سلامات عنوان کرد: با توجه به شرایط بازار و افزایش قیمت گوشت قرمز گرم، در حال توزیع گوشت قرمز منجمد هستیم تا زمینه را برای تعدیل قیمت فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به صورت مخلوط برای مصرف کننده حدود ۲۸ هزار تومان است و قیمت هر کیلوگرم از همین نوع گوشت که تحت سهمیه بخش خصوصی است به دلیل حاشیه سود بیشتر حدود ۲۹ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

منبع: ایسنا

https://hoorkhabar.ir/677322کپی شد!
46