شورای شهر اهواز بدون سوال رسانه ها به سال دوم رسید!

علی بهمن مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی هورنیوز در یاداشتی نوشت: شورای اسلامی شهر اهواز با اکثریت گروه جمنا و کارنامه نه چندان موفق در حالی وارد سال دوم می شود که عملکرد این شورا توسط رسانه ها ارزیابی نشده و هیئت رئیسه و دیگر اعضا بسلامت از این مرحله عبور کردند.

آنچه که می بایست حتما قبل از پایان سال اول این دوره از رئیس شورا پرسید، عملکرد وی و آنچه که در شعارهای تبلیغاتی برای جذب آرا عنوان کرده بوده است.

از تعیین سرپرست شهرداری که مدیریت کوتاهش پر از جنجال بود و همین رئیس شورا(محمد جعفر فلسفی) عنوان کرد که خود باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و سپس مجددا مدیر شد، تا شهرداران مناطق و معاونانی که قبلا در این سطح و یا حتی دوسطح پایین تر هم مدیریت نکرده اند و همچنین اضافه نمودن برخی مدیران خارج از بدنه شهرداری با وجود نیروهای بسیار متخصص و کاربلد در بدنه شهرداری.

وی باید توضیح دهد در خصوص مبارزه با فساد چه کرده در صورتیکه اکثریت معاونان و مدیران ارشد شهردارهای سابق همچنان در حال انجام وظیفه هستند و اصلا انگار آن شعار مبارزه با فساد یا توهم بوده یا اینکه اصلا فسادی در شهرداری اهواز وجود نداشته است. لازم به توضیح است البته همه آن مدیران فساد مالی و… نداشته و بعضا هم در نوع خود کم نظیر هستند. اما آنچه که رییس سابق و یارانش در گروه جمنا از فساد یاد می کردند دقیقا چه بود و در مقابله با آن چه کرده اند؟

رئیس سال اول شورای پنجم از چگونگی تحویل شهرداری اهواز در این دوره بگوید و توضیح دهد برای بدهی های شهرداری و درآمدهای آن چه کارهایی انجام شده است.

اینها و سوالات بیشمار دیگر می بایست حتما توسط رسانه ها از رئیس شورا و دیگر اعضا پرسیده شود.

*پی نوشت
ارزیابی عملکرد اعضای شورای پنجم اهواز در سال اول ادامه دارد.

https://hoorkhabar.ir/675537کپی شد!
95