مصرف‌کنندگان گرانی ها را گزارش کنند

هورنیوز – علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: افزایش قیمت بسیاری از محصولات در بازار به صورت غیر قانونی صحیح نیست و مردم در این زمینه می‌توانند با ارائه شکایات نسبت به پیگیری این مسایل اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر سه مرجع رسیدگی به شکایات مردم در استان وجود دارد که می‌توانند در این زمینه به مردم کمک کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان تصریح کرد:بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، بازرسان اصناف و همچنین انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سه مرجعی هستند که مردم می‌توانند با مراجعه به آن‌ها شکایات خود را در بحث افزایش بی رویه قیمت محصولات ارائه کنند.

رحمانی زاده با بیان این‌که مردم با مشاهده هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت محصولات در بازار می‌توانند با سامانه ۱۲۴ نیز تماس بگیرند، ادامه داد: بازرسی‌هایی به صورت مستمر در استان توسط بازرسین این سه بخش در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلفات حتما با متخلفین برخورد می‌شود.

وی گفت: از همه مردم می‌خواهیم که در این جنگ اقتصادی هر کدام یک بازرس باشند و در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، موارد را به سازمان‌های مربوطه گزارش دهند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این زمینه همه مردم پای کار بیایند تا کسانی که با جو سازی باعث افزایش قیمت محصولات می‌شوند، نتوانند کاری از پیش ببرند و شاهد کنترل قیمت محصولات در بازار باشیم.

ایسنا

 

https://hoorkhabar.ir/674829کپی شد!
59