تقدیر از سرمربی تیم فوتسال خوزستان در مسابقات جهانی کارگران

 تیم فوتسال فولاد خوزستان که به منظور حضور در مسابقات جهانی کارگران با سرمربی گری عادل قاسمی قاسموند به کشور فرانسه سفر کرده بود در میان استقبال گرم مسئولین و نمایندگان و خانواده های اعضا تیم فوتسال شرکت فولاد خوزستان به اهواز بازگشت.

تیم فوتسال فولاد خوزستان نماینده ایران در مسابقات جهانی شرکت‌ها که در لابول فرانسه برگزار شد، پس از پشت سر گذاشتن دو تیم از فرانسه ، لتونی ، بلژیک و مراکش، علیرغم انجام یک بازی برتر و در عین شایستگی پس از تساوی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دیگر نماینده جمهوری اسلامی ایران در ضربات پنالتی با حساب پنج بر چهار شکست خورد و عنوان ارزشمند نائب قهرمانی مسابقات و مدال نقره را بدست آورد.

عادل قاسمی قاسموند سرمربی تیم فوتسال خوزستان در مسابقات جهانی کارگران جهان را برعهده داشت. وی در حال حاضر رئیس اداره ایمنی و حفظت محیط زیست شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان است.

گفتنی است به منظور قدردانی از تلاش و موفقیت ورزشی بدست آمده توسط نماینده ایران با سرمربی گری عادل قاسمی مراسم تجلیلی با حضور معاونین و مدیران شرکت میرزا کوچک خان برگزار شد و شکیبا مدیر عامل شرکت از زحمات و افتخار آفرینی قاسمی و تیم فوتسال کارگری با اهدا لوح تقدیر و جوایزی قدردانی کرد

 

 

 

منبع: نیشکرنیوز

https://hoorkhabar.ir/673389کپی شد!
140