بی تفاوتی برای تامین زیرساخت ها در مناطق شایسته نیست

هورنیوز – غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات منطقه مهدیس اهواز اظهار کرد: از زحمات همه دستگاه ها و مدیرانی که در یک تا دو سال اخیر کارهای بسیار ارزنده ای در منطقه مهدیس انجام دادند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: با مجوز، ساخت و ساز مسکن در کوی مهدیس انجام شده و این اصلا صحیح نیست که مجوزها صادر ولی تعهدات برای تأمین زیرساخت های لازم برای زندگی مردم انجام نشود.

شریعتی با تأکید بر لزوم ادامه و استمرار فعالیت های زیرساختی در کوی مهدیس گفت: باید رضایتمندی نسبی ایجاد شده در میان اهالی را تکمیل کنیم. همچنین امیدوارم به عنوان یک منطقه خوب و پایلوت از آن تحت نام یک تجربه موفق یاد کنیم.

استاندار خوزستان با تأکید بر لزوم همکاری داشتن دستگاه های اجرایی با شهرداری اهواز برای اجرای پروژه های مختلف در کوی مهدیس گفت: پروژه های بزرگی که شهرداری برای ساخت المان شهری، رفع گره ترافیکی شهر، خروج شهر از یکنواختی انجام می دهد نیز باید برای این منطقه دیده شود.

پیمان کاظمی نژاد مشاور استاندار خوزستان نیز در این همایش اظهار کرد: کوی مهدیس یکی از مناطقی بود که سالیان بسیاری به آن توجه خاصی نشده و مردم با وجود اینکه قانونی پروانه ساخت اخذ و در قالب تعاونی های موجود منازلی را ساخت و ساز کردند در سالیان گذشته متأسفانه خدمات شایسته ای برای یک منطقه ای که در شهر واقع شده و جزو شهر است توسط دستگاه های اجرایی ارائه نشده بود.

وی افزود: مهر ماه طی بازدیدی که از منطقه کوی مهدیس داشتیم طبق اظهار خود مردم بین ۵۰ تا ۶۰ درصد مشکلات حل شده بود. این بازدید صورتجلسه ای با ۱۲ مصوبه داشت که هر کدام به صورت مجزا از طریق دستگاه های مختلف پیگیری شد. مقرر شده بود تا کل کارها با حضور معاون عمرانی استانداری جمع بندی و در جلسه فعلی ارائه شود؛ جلسه فوق را ۲۴ آبان ماه سال جاری برگزار و جمع بندی نهایی نیز تهیه و امروز در این جلسه ارائه می شود.

https://hoorkhabar.ir/669934کپی شد!
2050