جایگاه هیئت رزمی استان باید ارتقاء یابد

هورنیوز – حسین برون سرپرست هیئت ورزش های رزمی استان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: هیئت رزمی خوزستان سال ۹۵ را با رتبه ۲۴ در میان هیئت های کل کشور به پایان رساند که این برای استان خوزستان اصلاً قابل قبول نیست.

وی افزود: از اوایل سال ۹۶ که مسئولیت این هیئت را عهده دار شدم به دنبال ارتقاء رتبه هیئت رزمی در میان هیئات کشور و دیگر هیئت های استان هستیم.

برون اظهار کرد: کمر بسته ایم اقتصاد این رشته ها رو متحول و پایدار کنیم و برنامه هایی داریم که در سالهای آتی با کمتر دغدغه ای اعزام ها، اردوها، برگزاری مسابقات و تجلیل ها را به نحو احسن برگزار کنیم.

سرپرست هیئت ورزش های رزمی استان تصریح کرد: هیئت را تجهیز در خور شان ورزشکاران این رشته ها کردیم تا بتوانند در فضایی دلنشین به برنامه ریزی، پیشنهاد و بیان مشکلاتشان بپردازند.

حسین برون افزود: اولین برنامه بزرگ هیئت در زمان مسئولیت اینجانب با مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی انتخابی آقایان که بمناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تاریخ ۲۵ آبانماه (پنجشنبه) برگزار می شود که اکثر شهرستانها هم حضور دارند.

وی افزود: نفرات برگزیده را جوایز نفیس اهدا می کنیم و تا پایان سال بعنوان تیم هیئت استان به اردو دعوت کرده و در مسابقات برون استانی شرکت می دهیم.

سرپرست هیئت رزمی استان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم این هیئت را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم و رضایت ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و … را برآورده سازیم.

https://hoorkhabar.ir/669534کپی شد!
1534