کدام تاکسی‌های آنلاین در اهواز مجوز فعالیت دارند؟

هورنیوزسعید ممبینی با اشاره به ساختار و فرایند صدور مجوز برای تاکسی‌های اینترنتی در کشور اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده ۸۷ قانون نظام صنفی، تاکسی‌های آنلاینی که مجوز فعالیت خود را از اتاق اصناف اهواز دریافت می‌کنند، در سراسر کشور نیز می‌تواند فعالیت داشته باشند و مورد تأیید اتاق اصناف هستند.

وی ادامه داد: این آیین‌نامه برای تاکسی‌های آنلاینی که در تهران یا سایر شهرها نیز مجوز خود را دریافت کرده‌اند نظیر اسنپ صدق می‌کنند و این تاکسی‌های آنلاین می‌توانند در سایر شهرها نیز فعالیت داشته باشند و فعالیت آنها مورد تأیید اتاق اصناف آن شهرها است.

رئیس اتاق اصناف اهواز عنوان کرد: اتاق اصناف اهواز تاکنون برای شش تاکسی آنلاین با عناوین تابلوی یوکب به نشانی u-cab.ir، تاکسی بی‌سیم یا همان تریپ‌تاکسی به نشانی triptaxi.ir، تریپسی به نشانی tripc.ir داده‌پردازی به سیستم‌های جامع برگ سیب به نشانی bargesib.com، تی‌سی به نشانی T30.ir و ای‌تپ به نشانی e-tap.ir، مجوز فعالیت صادر کرده است.

ممبینی افزود: این تاکسی‌های آنلاین می‌توانند در سایر شهرها نیز فعالیت داشته باشند. همچنین برخی تاکسی‌های آنلاین نظیر تاچ‌سی نیز که مجوز خود را از مشهد گرفته بود، در اهواز فعالیت دارد و اخیرا نیز اسنپ در اهواز فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/669277کپی شد!
1192