قهرمانان ورزش خوزستان مورد حمایت ویژه قرار می گیرند

هورنیوز – غلامرضا شریعتی سه شنبه در حاشیه آیین تجلیل از علیرضا تشکری قهرمان خوزستانی پرس سینه جهان در فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: ورزشکاران نماد افتخار، تلاش، سلامتی و پویایی در جامعه هستند لذا انتظار می رود که ورزشکارانمان با پشتکار بیشتر به همین منوال ادامه داده و باعث افتخار بیشتر استان و کشور شوند.

وی افزود: تلاشی که یک ورزشکار برای رسیدن به کسب افتخار در میدان های مختلف انجام می دهد تنها برای موفقیت و سربلندی شخص او نیست بلکه بیشتر شامل ملتی می شود که چشم انتظار افتخار آفرینی ورزشکاران هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکار باید از نظر جسمی و ذهنی همیشه آماده باشد تا بتواند در میدان های ورزشی افتخارآفرینی کند گفت: نباید فراموش کرد بخشی از موفقیت های ورزشکاران ما به مربیان آنها بستگی دارد که همیشه راهنمای جوانان ورزشکار بوده اند.

شریعتی ادامه داد: روزی فرزندان این سرزمین در جنگ تحمیلی عرصه دلاوری‌ها را به نمایش گذاشتند و امروز فرزندان آنها در عرصه ورزشی پرچم ایران اسلامی را در میدان های بین المللی به اهتزار در می آورند که این موضوع باعث خوشحالی ما است.

وی با اشاره به اینکه در زمان‌ها و مکان‌ها مختلف هرکس وظیفه دارد در جهت اعتلای نام ایران اسلامی تلاش کند افزود: امیدواریم در آینده میزان افتخار آفرینی ورزشکاران خوزستان در میدان های بین المللی بیش از پیش شود و شاهد حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در عرصه ورزش قهرمانی باشیم.

استاندار خوزستان گفت: خوزستان مهد ورزش کشور است و در برخی رشته ها به عنوان صاحب نظر و هدف مطرح است.

وی با اشاره به اینکه افزایش آمار بیماران ناشی از بی‌توجهی به ورزش است لذا باید زمینه ورزش کردن آحاد جامعه را مهیا کنیم افزود: باید در امر ورزش همگانی سرمایه گذاری خوبی صورت گیرد تا همه مردم به راحتی بتوانند ورزش کنند.

در آیین استقبال از این ورزشکار مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار و امام جمعه رامهرمز و جمعی از مسئولان محلی و ورزشکاران و علاقمندان حضور داشتند.

علیرضا لشکری ورزشکار خوزستانی اهل رامهرمز روز جمعه گذشته در مسابقات پرس سینه جهان که در کشور چک برگزار شد به نشان طلا دست یافت؛ همچنین عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

 

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/667878کپی شد!
1201