آخرین وضعیت مجروحان حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگان

هورنیوز – محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به آخرین وضعیت حادثه دیدگان اتوبوس دانش آموزان هرمزگان اظهار داشت: اکنون وضعیت مصدومان این حادثه به حالت ثابت رسیده است.

وی افزود: پیکر دانش آموزانی که بر اثر این حادثه جان خودشان را از دست دادند به بندرعباس منتقل شد.

علیگو با اشاره به اینکه روز شنبه مراسم تشیع پیکر این ٩ دانش آموز در بندرعباس برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزارتخانه در این مراسم حضور خواهد داشت.

قائم مقام سازمان دانش آموزی اضافه کرد: پس از مراسم تشییع در بندرعباس، پیکرها به شهرهای مربوط به هر کدام منتقل و روز یکشنبه نیز مراسم تشییع در مناطق آنها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اکنون در داراب حضور داریم، گفت: تعدادی از مصدومان این حادثه فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد؛ ضمن اینکه تعدادی از خانواده ها امروز به دنبال فرزندانشان آمدند و مابقی هم با هماهنگی به بندرعباس منتقل خواهند شد.

علیگو با تأکید بر اینکه آخرین آمار کشته شدگان این حادثه ٩ دانش آموز به صورت نهایی است، تصریح کرد: در بین مصدومان قطع نخاع نداریم اما مصدومیت ستون فقرات داریم.

وی با اشاره به مصدومان دیگر این حادثه گفت: از بین افرادی که وضعیت خوبی نداشتند، یکی از آنها جراحی شد و دیگری به وضعیت جراحی نرسیده است؛ فقط یه نفر است که از ناحیه صورت آسیب جدی دیده و شرایط متفاوتی دارد.

https://hoorkhabar.ir/666302کپی شد!
109