گزینه های شهرداری اهواز افزایش یافت!

به گزارش هورنیوز قصه انتخاب شهردار اهواز همچنان سرِ دراز دارد، بنحوی که بعضی رسانه های استان روزانه از یک گزینه برای شهرداری اهواز نام می برند و برخی از اعضا هم در همراهی با ایشان وی را گزینه نهایی کرسی شهرداری اهواز می نامند. باتوجه به اینکه تا روزهای گذشته از دو نفر نهایی برای این انتخاب صحبت به میان آمده بود امروز توسط اعضای شورا نام چند نفر دیگر به این ماراتن اضافه شد تا شهروندان اهوازی همچنان دچار یک بام دو هوای شورانشینان اهوازی باشند…

در همین زمینه حسین حیدری با بیان اینکه فردا جلسه علنی شورای شهر با دستور کار انتخاب شهردار برگزار می‌شود، در خصوص گزینه‌های مطرح شورا برای تصدی شهرداری اهواز، اظهار کرد: تا روز گذشته گزینه‌های مدنظر شورا آقایان “سیدکریم حسینی” و “علیرضا عالیپور” بودند که در جلسه روز گذشته(یکشنبه) شورا، باز هم گزینه‌های جدیدی مطرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته که برای انتخاب شهردار برگزار کردیم، اعضای شورا به توافق نرسیدند. در این جلسه، گزینه های دیگری شامل آقایان “سیدعلی بحرینی‌مقدم” معاون اقتصادی استانداری خوزستان، “منصور کتانباف” شهردار سابق اهواز و “محمد صفری” معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز به دو گزینه یادشده افزوده شدند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: بنابراین در حال حاضر پنج گزینه برای تصدی شهرداری اهواز در شورای شهر مطرح است اما در جلسه فردا که با دستور کار انتخاب شهردار مطرح می‌شود، امکان دارد که گزینه‌های جدیدی نیز مطرح شوند. بالاخره هر عضو می‌تواند گزینه مدنظر خود را پیشنهاد دهد.

حیدری تصریح کرد: شورای شهر در حال حاضر هیچ گزینه نهایی ندارد و هیچکس اکنون گزینه نهایی شورا برای تصدی شهرداری اهواز نیست و اگر شورا در جلسه فردا برای انتخاب شهردار، به جمع‌بندی نرسد امکان دارد که تا زمان رسیدن به یک اجماع نظر، فردی به عنوان سرپرست شهرداری اهواز در این جلسه معرفی شود.

در پایان باید گفت که شورای پنجم در ادامه حرکات نامعقول شورای چهارم قبل از شروع دچار حاشیه شده و اخبار منعکس شده در فضای مجازی حکایت از چیرگی انتخاب قومی بر یک انتخاب منطقی و در خدمت مردم را دارد. لازم به توضیح است که در این میان گزینه جنجالی یعنی جمالی نژاد شهردار سابق اصفهان با یک بازی کاملاً ماهرانه خود را در فضای رسانه کشور برای شهرداری اهواز مطرح نمود و پس از گران شدن به هدف خود دست یافت و به شهر یزد رفت و سکان شهرداری این شهر را در دست گرفت. همچنان امیدواریم انتخابات اعضای شورا بدور از سهم خواهی و فقط برای منافع شهر امکان پذیرد.

https://hoorkhabar.ir/665879کپی شد!
240