بسته خبری ویژه حوادث (۵)

به گزارش هورنیوز، اخبار حوادث استان خوزستان به دلیل تعداد بیشمار در طول روز به یک بسته خبری تبدیل شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

عروسی در ایذه ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت

حوالی ساعت ۲۲ دیشب (۱۶ مردادماه) در اثر تیراندازی در یک جشن عروسی در تالار جام جم شهرستان ایذه واقع در جاده کمربندی اصفهان، ۱۱ نفر مصدوم شدند.
مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند. حال یکی از مصدومان که پسربچه‌ای ۱۱ ساله است به دلیل اصابت گلوله به ناحیه قلب وخیم گزارش شده است. ۱۰ مصدوم دیگر که اکثرا مرد هستند در بیمارستان بستری شده‌اند و تحت درمان قرار گرفته‌اند اما مشکل جدی یا خاصی برای این ۱۰ مجروح ایجاد نشده است.
همچنین در این زمینه فرماندار ایذه با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیراندازی شب گذشته در این شهرستان از بازداشت فرد ضارب خبر داد.
کریت کمپ اهواز در آتش سوخت
بخشدار غیزانیه از وقوع آتش سوزی در خط لوله گاز مربوط به شرکت نفت و گاز کارون در منطقه کریت کمپ اهواز خبر داد.

بنا به گزارشهای رسیده ماموران در منطقه حضور پیدا کرده و در حال اطفای حریق هستند اما آتش هنوز مهار نشده است. آتش سوزی در محدوده شرکت نفت و گاز کارون و در نزدیکی روستای ملی‌گت در بخش غیزانیه اهواز رخ داده است.

خوزستان همچنان در مرز ۵۰ درجه

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم روند افزایش دما و وقوع دماهای ۵۰ درجه تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز دوشنبه هفته آینده شاهد تداوم روند افزایش دما و همچنین وقوع دماهای ۵۰ درجه در برخی نقاط استان خواهیم بود.

آتش مهار شد

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به ترکیدگی خط لوله ۱۰ اینچ زیرزمینی انتقال مایعات گازی در منطقه کریت کمپ اهواز، گفت: آتش سوزی در این منطقه مهار شده است و اکنون در حال ایمن سازی منطقه هستیم.

وی افزود: در این حادثه ۸ نفر دچار دودگرفتگی و مصدومیت شدند که کار درمان آن‌ها به صورت سرپایی انجام شد. همچنین یک نفر دچار سوختگی شد که اکنون برای مداوا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شده است.

غرق شدن جوان اروندکناری

یک جوان اروندکناری که در یکی از مزارع پرورش میگوی چوئبده آبادان کار می کرد در کانال پرورش میگو غرق و جان خود را از دست داد.

جوان ۲۱ ساله شب گذشته در یکی از حوضچه های پرورش میگو غرق و تلاش برای پیدا کردن وی با توجه به تاریکی منطقه از شب گذشته آغاز شد.صبح روز جاری پس از خالی کردن حوضچه پرورش میگو جسد وی پیدا و به سردخانه شهر اروندکنار منتقل شد.

شش کشته و زخمی در حادثه آتش سوزی محور ایذه

تصادف یک دستگاه پژو پارس با تاکسی سواری در‌محور دهدز- ایذه ۱ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

علی اکبر‌آبسته مسئول فوریت های پزشکی ایذه گفت: در حوالی ساعت ۱۴:۰۲ امروز در برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک‌ دستگاه تاکسی سواری درمحور مذکور یک زن کشته و پنج نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: در لحظه رسیدن به محل بلافاصله عملیات امداد رسانی به ۵ مصدوم حادثه انجام و پس از اقدامات درمانی اولیه حین مراقبت به بیمارستان شهدای ایذه شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

۷ کشته و زخمی در یک تصادف دیگر

بنابر گزارشهای رسیده تصادف کامیون (تانکر) با پژو و پراید نرسیده به پل کهنک در جاده شوشتر ۷ کشته و زخمی برجای گذاشت.

این حادثه که ساعتی پیش رخ داد ۵ مصدوم (۳ مرد و ۲ زن) و ۲ فوتی (مرد) بر جای گذاشت. حال یکی از مصدومین نیز وخیم است. مصدومان به بیمارستان دزفول منتقل شدند.

 

 

https://hoorkhabar.ir/664084کپی شد!
98