گسترش حاشیه نشینی در اهواز هدفدار است

هورنیوز – همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، کلانشهر اهواز را آیینه تمام نمای مشکلات استان دانست و افزود: عدم توسعه شهرستان ها باعث شده است سرریز مشکلات در اهواز تجمیع شود، این در حالیست که ۷۰ درصد منابع استان در این کلانشهر قرار دارد.

وی مهمترین معضل اهواز را حاشیه نشینی عنوان کرد و گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله، بیکاری به ویژه در شهرهای منطقه زاگرس و کمبود آب در مناطق روستایی باعث مهاجرت روزافزون به اهواز شده است.

یوسفی تصریح کرد: حاشیه نشینی هدفدار در اهواز به سرعت و هدفدار روبه گسترش است که این مساله باید علامت سوالی برای مسئولان امنیتی باشد و در این باره چندین بار با وزارت کشور صحبت کردم اما انتظار دارم که در این زمینه فرمانداری پیگیری و برنامه ریزی کند.

وی تصریح کرد: اکنون شرایط اهواز و استان به صورتی است که دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و آستانه تحمل مردم بسیار کم شده به طوری که اخیرا روزانه با رویدادهای ناگوار از قطع آب و برق و طوفان ریزگرد تا اعتراضات خیابانی سپرده گذاران مواجه بودیم که در صورت مرتفع نشدن این مسائل، خوزستان و به تبع آن کشور با مشکلات امنیتی اجتماعی روبه رو می شوند.

https://hoorkhabar.ir/662382کپی شد!
153