تشریح آخرین وضعیت خوابگاه دانشجویی دانشگاه چمران

هورنیوز – دکتر غلامحسین خواجه، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در این خصوص گفت: به دنبال برگزاری ۲ جلسه با دانشجویان دانشگاه به آن ها حق دادیم که نسبت به مشکلات رفاهی و سیستم سرمایشی خوابگاه اعتراض داشته باشند.

وی تصریح کرد: با تعمیرات جزئی و توصیه های مسولان فنی با اضافه کردن یخ، کیفیت تا حدی بهتر شده که البته شرایط در حد ایده آل نیست و دمای هوا در خوابگاه به ۲۵ تا ۲۶ درجه بالای صفر رسیده است.

خواجه بیان داشت: اما ما راضی به اینگونه وضعیت برای دانشجویان نیستیم، چون تعمیرات عمده هنوز صورت نگرفته است که به محض پایان ترم و تخلیه خوابگاه ها تعمیرات آغاز می شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اذعان کرد: در حال حاضر خوابگاه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۱ خوابگاه از طرف دانشگاه در شهر و ۱ خوابگاه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفره از طرف دانشگاه آزاد برای دانشجویان آماده شده است که دانشجویان در صورت تمایل می توانند به آنجا نقل مکان کنند اما آنزها به علت قرارداشتن در فصل امتحانات تمایلی به جابجایی ندارند.

وی اظهار داشت: کتابخانه مرکزی به صورت ۲۴ ساعته به همراه سرویس ایاب و ذهاب برای استفاده دانشجویان آماده است و دانشجویان از فضاهای عمومی خوابگاه از جمله نمازخانه و فضای ورزشی و اتاق های خوابگاه استفاده می کنند.

گفتنی است؛ تعدادی از دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز از چهارشنبه شب در اعتراض به گرمی هوای محل اسکان خود ناشی از کار افتادن سیستم خنک کننده اتاق های خود در این مجمتع خوابگاهی تجمع کردند.

https://hoorkhabar.ir/660247کپی شد!
123