رییس ستاد نوروزی شهرداری اهواز: محور تفریحات نوروزی در حواشی رودخانه‌ها است

محور تفریحات نوروزی خوزستان در حواشی رودخانه‌ها است. اقدامات لازم در جهت ایمنی شهروندان، استقرار مناسب‌تر اکیپ‌های امداد و نجات و نجات غریق در دو طرف پل‌ها و بیمه شدن شهروندان در برابر حوادث در دستور کار شهرداری اهواز قرار دارد و در حال انجام است.

علی‌رضا عالی‌پور اظهار کرد: تلاش بر این است که تمهیدات مناسبی نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شود. این اقدامات در قالب قایق‌سواری، امکان گشت و گذار ساحلی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری جشنواره اقوام در ساحل رودخانه انجام می‌شود.


رییس ستاد نوروزی شهرداری اهواز به بهره‌برداری از بزرگترین فرش گل در نوروز ۹۳ اشاره کرد و گفت: این فرش گل برای نخستین بار در اهواز در ساحل رودخانه کارون، جنب پل هفتم به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

عالی‌پور راه‌اندازی تاکسی‌های آبی را نیز از برنامه‌های شهرداری اهواز در نوروز ۹۳ عنوان کرد و افزود: بهسازی تاکسی‌های آبی در حال انجام است و برای تعیین مسیر رفت و آمد تاکسی‌های آبی در رودخانه کارون با سازمان آب و برق در حال هماهنگی هستیم، البته پیش‌بینی می‌شود مسیر از پل هفتم تا پارک جزیره باشد.

 

وی با اشاره به این که دو دستگاه تاکسی آبی در رودخانه کارون راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: در تلاشیم که ایمنی لازم برای شهروندان و مهمانان نوروزی برقرار شود تا با خیالی آسوده از این تفریحات استفاده کنند..

 

رییس ستاد نوروزی شهرداری اهواز با بیان این‌که اقدامات ستاد نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ۹۳ هرگونه فعالیت عمرانی، گودبرداری و شکافت آسفالت در سطح شهر ممنوع است و کلیه عمیات اجرایی پروژه‌ها نیز به منظور بهسازی آسفالت و ترمیم نوارهای حفاری متوقف می‌شود.

 

https://hoorkhabar.ir/660کپی شد!
166
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.