موسس و محرک گروه های تروریستی مشخص است/ به زودی شاهد نابودی تروریست ها خواهیم بود

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره حضور در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به ماه خدا مثل قرآن مجید که کتاب الله، امیرالمومنین ولی الله و خانه کعبه که ببت الله است و این اضافه را تشریفیه میگویند. همچنین خداوند به دلیل نشان دادن فضیلت و حرمت این ماه عزیز و  این ماه شریف را به خود نسبت داده است.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به در پیش بودن شب های نورانی قدر، اظهار کرد: شب های قدر، شب های سرنوشت ساز و مهمی هستند که ان شاءالله با حضور قلب در این شب برای خود، پیروزی اسلام و حضور حضرت حجت (عج) دعا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: در سالهای ابتدایی دهه ۶۰ انواع و اقسام فشارها از سوی گروهک های مختلف به کشور وارد شد که در آن سالها بسیاری افراد مانند شهید بهشتی مظلوم واقع شدند.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: رهبر انقلاب تذکر دادند که جای شهید و جلاد در بیان اتفاقات دهه ۶۰، جابجا نشود، این جلاد ها بودند که بیش از ۱۷ هزار نفر را ترور کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران، عنوان کرد: دو نفر از شهدای حادثه مجلس، خوزستانی بودند که فیض بزرگی است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه اظهار کرد: موسس و محرک این گروه های تروریستی مشخص هستند و ان شاءالله به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی افزود: یقیناً اگر ما در عراق حضور نمی یافتیم، بغداد در چند ساعت درحال سقوط بود اما با حضور به موقع سردار قاسم سلیمانی این اتفاق رخ نداد.

امام جمعه اهواز در پایان تصریح کرد: باتوجه به پیشروی های صورت گرفته، امیدواریم در روزهای اخیر شاهد نابودی تروریست ها در عراق و سوریه باشیم.

https://hoorkhabar.ir/659682کپی شد!
206
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.