مقاله علمی تحقیقی یکی از کارشناسان ملی حفاری حائز رتبه برتر شد

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این همایش که به تازگی از سوی مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی پترو گس در دانشگاه تهران برگزار شد، مقاله امید علی ممبینی گود اژدر با موضوع « بررسی محاسبات مهندسی در سنجش خواص سیالات حفاری میادین نفتی و تغییرات مشاهده شده روی فشار هیدرو استاتیک و کیفیت عملیات حفر چاه نفت و گاز » به دلیل پژوهش های علمی به عنوان برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت کرد.

 در این نشست علمی تخصصی که شماری از مدیران و کارشناسان شرکت های تابع وزارت نفت و اساتید دانشگاه و پژوهشگران مراکز پژوهشی و تحقیقاتی حضور داشتند، همچنین این کارشناس به بیان داشته های نوین علمی خود در زمینه سیالات حفاری مخازن نفت وگاز پرداخت.

مهندس ممبینی گوداژدر در دوره قبل این همایش نیز به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و از سوی کمیته علمی لوح تقدیر دریافت کرده بود.

 وی که مخترع چند دستگاه ابزار دقیق در زمینه سیالات حفاری است پیش از این هم چند مقاله به همایش های ملی و بین المللی ارائه که عناوین برتر را به خود اختصاص داد و یکی از ۱۰ برگزیده جشنواره جهاد علمی کشور در سال ۹۵ است که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تهران برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/658529کپی شد!
114