افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیروهای ارکان ثالث وزارت نفت در آینده نزدیک

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محسن دلاویز عصر چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) در نشست با کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در اهواز گفت: هم اکنون کمیته ای در حال بررسی طرح افزایش حقوق نیروهای ارکان ثالث براساس طبقه بندی مشاغل در کنار طرح ویژه افزایش حقوق و مزایای کارکنان قراردادی صنعت نفت، است .

وی همچنین با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی تعدیل مدرک کارکنان نفت از سوی وزیر نفت تا دو هفته آینده، افزود: با ابلاغ این آیین نامه بلافاصله تعدیل مدرک کارکنان انجام می شود .

دلاویز با بیان اینکه وزارت نفت برای جذب نیرو تابع مقررات استخدامی کشور است، اظهار کرد: مجوز استخدام  دو هزار و ۵۰۰ نفر نیرو پس از ماه ها رایزنی با درایت وزیر نفت دریافت شد .

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی و منابع انسانی گفت: در دو سال گذشته ۳۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت جذب این صنعت شده اند .

وی به خدمات وزارت نفت در حوزه اجتماعی نیز اشاره داشت و افزود: در چهار سال گذشته سه هزار ۵۵۰ پروژه عام المنفعه با اولویت مناطق نفتخیز جنوب و با هزینه ای افزون بر ۱۳ هزار ۷۶۹ میلیارد اجرایی شده است.

دلاویز با اشاره به اینکه این پروژه ها در بخش های آموزشی، درمانی، ورزشی و راهسازی بوده است، خاطرنشان کرد: هم اینک نیز ۵۳۲ پروژه با هزینه ای دو هزار و  ۸۶۵ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد .

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی و منابع انسانی افزایش تولید نفت با اجرایی شدن برجام، افزایش صادرات و بازپس گیری بازارهای از دست رفته، افتتاح ۱۱ فاز طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی، عقد ۱۷ قرارداد ازدیاد برداشت میدان های نفتی و … را از مهمترین اقدامات وزارت نفت در چهار سال اخیر عنوان کرد .

در این نشست ابراهیم منصور نژاد مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گزارشی از برنامه ها و اقدامات در دست اجرا در حوزه منابع انسانی ارائه داد.

در ادامه این نشست به تعدادی از پرسش های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داده شد و مقرر گردید پرسش های مکتوب نیز بررسی و پاسخ داده شود.

https://hoorkhabar.ir/658132کپی شد!
617