تایید ۱۵ پیشنهاد یکی از کارکنان مبتکر شرکت در زمینه سیالات حفاری

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سرپرست شورای همیاری و نظام مشارکت شرکت در باره توضیح داد: در این نشست که در موقعیت عملیاتی دکل حفاری ۴۵ فتح در میدان نفتی کوپال برگزار شد، پیشنهادات آقای ناصر صالحی کارشناس مدیریت سیالات شرکت به صورت مکتوب و نمونه کار ارائه و گزارش فنی آن به اطلاع اعضاء رسید.

خانم دارایی گفت: در این جلسه طرح های پیشنهادی و قطعات تولید شده از سوی این همکار که می تواند در روند کار تجهیزات و آسان سازی عملیات سیال حفاری تاثیر گذار باشد از ابعاد تخصصی ، ارزیابی و اعضای شورای همیاری و نظام مشارکت کارکنان شرکت از تلاش های این همکار خلاق  تقدیر به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه مراحل تصویب و پروسه اداری و اجرایی برای تولید صنعتی و انبوه این قطعات با هماهنگی واحدهای ذیصلاح در شرکت پیگیری خواهد شد، از کارکنان شرکت خواست تا پیشنهادات و ایده های خود را به این شورا ارائه نمایند.

گفتنی است: در نخستین نشست شورای همیاری و نظام مشارکت کارکنان شرکت در سال جاری مهندس بهمنی مدیرعامل بر اهمیت و نقش کارکنان خلاق و مبتکر در  پیشبرد اهداف شرکت تاکید کرده بود.

به گفته وی طرح ایده ها و پیشنهادات همکاران با توجه به تخصص و تجارب ارزشمند آنان می تواند موجب خلاقیت، نوآوری، تحول و ارایه راهکارهای سازنده در جهت پیشرفت کارها و توسعه  فراگیر در بخش های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت شود.

https://hoorkhabar.ir/657722کپی شد!
77