تعداد ۵۵۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز دایر می شود/سه میلیون و ۲۲۰هزار واجد رأی در استان وجود دارد

به گزارش هورنیوز نبی الله خون میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: کل شعب شهرستان اهواز برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تعداد ۵۵۴ و کل صندوق ها ی اخذ رای تعداد ۱۱۳۵ می باشد .

وی افزود: از مجموع شعب اخذ رای تعداد ۴۱۳ شعبه در شهر اهواز و ۳ شعبه در شهر الهایی و ۱۳۸ شعبه روستایی وجود دارد. شعب سیار شهری  تعداد ۲۲ حوزه و شعب روستایی سیار تعداد ۳۱ شعبه می باشد.که در مجموع تعداد شعب ثابت ۵۰۱ شعبه می باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز تعداد عوامل اجرایی انتخابات را زیاد عنوان کرد و گفت: تا الان آمار دقیق افراد اجرایی مشخص نشده است ،ولی در تمام شعب اخذ رای ، هیئت اجرایی ، هیئت بازرسی، هیئت نظارت، نیروی انتظامی و نمایندگان فرماندار  حضور خواهند داشت.

وی تعداد واجدین شرایط برای رای دادن را حدود ۳ میلیون و۲۲۰ هزار نفر اعلام کرد .

خون میرزایی همچنین در رابطه با تخلفات تبلیغاتی نامزدهای شورای شهر بیان داشت:به نامزدها ی متخلف هشدار دادیم و برخورد کردیم و به دستگاه قضایی معرفی کردیم. مقرر گردید سازمان زیباسازی شهرداری بعنوان متولی زیباسازی و حفظ  فضای شهری شکایت کند و ستاد انتخابات فرمانداری این پرونده را پیگیری کند.

وی افزود: برای تعداد زیادی از کاندیدهای متخلف پرونده تشکیل شده وبرای رسیدگی به  مقام قضایی ارجاع داده شده است ولی متاسفانه تخلفات همچنان ادامه دارد .

 

https://hoorkhabar.ir/657718کپی شد!
173