وصل غیرمنتظره یارانه حذف شدگان پس از یکسال

به گزارش هورنیوز دولت یازدهم از همان ابتدا با پرداخت یارانه ها مخالفت و آن را یک مصیبت عظما نامید از همین رو در مراحل مختلف به دنبال حذف برخی افراد از این لیست بود.

طبق بودجه سال ۹۴ وزارت کار موظف به حذف یارانه ۶ میلیون نفر از ثروتمندان بود که این رقم محقق نشد، بحث حذف یارانه نقدی ثروتمندان موضوع مهمی است که همواره دولتی‌ها معتقد بودند که پرداخت یارانه نقدی باید از سوی ثروتمندان به‌نفع فقرا، نیازمندان و اشتغال حذف شود. در حالی که طی سال گذشته مسئولان دولت یازدهم پرداخت یارانه نقدی را با عبارات “مصیبت عظما” و “عذاب الیم” می خواندند و بر حذف یارانه ثروتمندان تأکید می‌کردند، یک‌باره در سال آخر فعالیت خود مسئولان دولت یازدهم مخالف حذف یارانه ثروتمندان شدند.

اما طی ۳ روز گذشته درست چند هفته مانده به انتخابات ۹۶ ستاد هدفمندی یارانه طی اطلاعیه ای خبر از ۳برابر شدن یارانه نقدی بیش از ۱۰ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در آستان انتخابات ۹۶۶ داد.

اگرچه سازمان هدفمندی یارانه ها در جوابیه ای هرگونه ارتباط بازگشت یارانه به انتخابات را رد کرده است اما این دست و دلبازی غیرمنتظره در آستانه انتخابات باعث ایجاد شائبه در بین مردم شده است.

https://hoorkhabar.ir/657498کپی شد!
110