تخریب چند ساعته سیمای اهواز توسط مدعیان آبادانی شهر

به گزارش هورنیوز ؛ بی شک انتخابات از ارکان اساسی تحقق مردم سالاری دینی که به سبب اینکه خود مردم به صورت مستقیم در تعیین سرنوشت خود دخالت دارند از اهمیت بالایی برخورد دار است.

در این بین مردم هم برای انتخاب فرد اصلح حق دارند که سوابق، شخصیت و وضعیت کاندیداها را مورد بررسی قرار داده و با کسب اطلاعات لازم نسبت به انتخاب وی اقدام کنند.

کاندیداهای انتخاباتی همواره به دنبال جذب حداکثری آرا هستند؛ هرچند از چند ماه پیش از آغاز موعد قانونی تبلیغات، سفرها و جلسات تبلیغاتی کاندیداها آغاز شده ولی در زمان تبلیغات رسمی این تلاش ها ده برابر می شود و یکی از راههای تبلیغی چاپ و نصب پوسترتبلیغاتی و همچنین دیوار نوشته ها در سطح شهرها و روستا هاست.

هنوز چند ساعتی از آغاز تبلیغات نامردهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نگذشته بود که حامیان نامزدها با همتی عجیب به سطح شهر آمده و با چسب و پوستر به جان دیوارها افتادند.

این درحالیست که شهرداری نقاطی را برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و چسپاندن پوسترها و عکس های تبلیغاتی تعیین و جانمایی کرده است ولی این جایگاه‌ها به جای اینکه با نصب پوستر‌های نامزدها به عرصه رقابت تبدیل شود، به محلی برای نوشتن شعارها و در برخی مواقع تخریب نامزدها از سوی هواداران شده است.

یکی از شهروندان در همین خصوص گفت: کاندیداهای شوراهای شهر که در پوستر و بنرهای خود ادعا کرده که برای توسعه و عمران و آبادانی شهر تلاش خواهند کرد پس چگونه به هواداران خود این اجازه را می‌دهند که عکس‌های آنها را بر روی دیوار بچسبانند.

وی افزود: بعد از اتمام کار تبلیغات انتخابات شورای شهر آیا کسانیکه کاندید شده‌اند و چهره شهر را با نصب عکس و پوستر بر روی دیوار زشت کرده‌اند، اقدام به پاکسازی آنها می‎کنند؟ هزینه این همه اسراف را این کاندیداها از کجا آورده‌اند؟ واقعا اینگونه تبلیغات در شأن مردم اهواز نیست وباید این شیوه تغییر کند.

دیگر شهروند اهوازی نیز تصریح کرد: مکان‌هایی از سوی شهرداری برای نصب عکس و پوستر کاندیداها تهیه شده و از قبل شروع تبلیغات به آنها اطلاع رسانی شده، ولی چرا باز این‎گونه چهره شهر را زشت و کریه کرده‎اند.

وی ادامه داد: بر روی دکل‌های برق، ایستگاه‌های اتوبوس و حتی بر روی سنگ‌های گران‌قیمت خانه‌ها این عکس و پوسترها چسبانده شده است، آیا بعد از پایان تبلیغات آنها پاسخگویی چنین وضعیتی هستند؟

این شهروند اهوازی یادآور شد: چطور به فرد و افرادی که اجازه چنین کاری را به هواداران خود داده‌اند، رای دهم‌؟ چطور مطمئن باشم که آنها به وعده‌های خود در راستای عمران و آبادانی شهر عمل خواهند کرد؟

شهر اهواز امروز درگیر مشکلات بی شماری است که شاید سرآمد آنها عدم ارائه مطلوب خدمات شهری و بحث زیباسازی شهر است از همین رو از نامزدهایی که عمدتا با شعار آبدانی و توسعه شهر پا به عرصه گذاشته اند، انتظار می رود با نصب هزاران پوستر تبلیغاتی چهره شهر را زشت تر نکنند.

 

https://hoorkhabar.ir/657185کپی شد!
384
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • مهران ""واقعا اینگونه تبلیغات در شأن مردم استان لرستان نیست وباید این شیوه تغییر کند.""
منتشر شده۱