پس لرزه های یک خبر در هورنیوز!

در حالیکه انتشار خبری در هورنیوز در خصوص ماجرای استعفای عبداله کعبی بازتاب گسترده ای در محافل سیاسی داشته است برخی افراد سعی کرده اند تحلیل های تحمیلی خود را به دیگران القا نمایند تا شریعتی را از دایره تصمیم گیری های ستاد روحانی حذف کنند!

در حالیکه انتصاب برخی افراد که با استاندار دارای زاویه جدی هستند در ستاد روحانی، مورد انتقاد برخی فعالان سیاسی بوده و نیروهای مختلف سیاسی حامی روحانی خواهان عدم استفاده از این افراد بوده اند و در نهایت هم موضوع به استعفای کعبی از قائم مقامی ستاد منجر شد تا مسئولیت میزان رای روحانی در خوزستان کاملا بر عهده کهرام باشد و بر همگان روشن شود که تصمیمات اتخآذ شده در انتصاب او چقدر اشتباه بود. بویژه آنکه خبرنگار ما خبردار شده است که استاندار خوزستان در دیدار طیف های مختلف اصلاح طلبان و حامیان روحانی بارها تاکید کرده نقشی در انتصاب کهرام نداشته و صرفا در دقیقه نود نظر او را خواستند و او نیز بنا بر برخی مصالح مخالفتی نکرد.

با وجودیکه برخی ناظران سیاسی معتقدند علی القاعده بجای یک مشورت تعارف گونه با شریعتی از سوی ستاد مرکزی، باید ریاست ستاد با نظر وی تعیین می شد و زمینه برای اختلافات بعدی ایجاد نمی شد.

اما جای سوال است که چرا برخی افراد و سایت ها که فکر می کنند باید نورچشمی باشند خود را داعیه دار و دایه مهربانتر از مادر می دانند و با انتشار تکذیبیه ها و مطالب عجولانه در شبکه های مجازی سعی در کتمان واقعیت ها و پرهیز رسانه ها از رسالت خبری و تحلیلی شان دارند. در حالیکه دلایل استعفای کعبی حتی در مصاحبه وی با سایت فیدوس بخوبی مستتر است‌.

https://hoorkhabar.ir/654629کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.