پیشنهادات مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در دیدار با وزیر

هورنیوز – افشین حیدری در نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها که امروز (دوشنبه) در محل این وزارت در تهران برگزار شد، در ابتدا با اشاره به مطالبات قانونی هیات‌های ورزشی و به‌خصوص پرداخت سهم هیات‌های استانی از محل قرارداد باشگاه‌ها، گفت: اجرایی کردن این موضوع می‌تواند گام موثری جهت خودکفایی برخی هیات‌های ورزشی از جمله هیات بسکتبال باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: باتوجه به فعالیت تیم‌های خوزستانی در لیگ‌های برتر و دسته اول، ضمن حمایت از این مجموعه‌ها باید این تیم‌ها درصدی از مبلغ قرارداد ثبت شده بازیکنان خود را به حساب هیات‌های مرتبط پرداخت کنند.

وی در خصوص اماکن ورزشی نیمه‌‌تمام هم عنوان کرد: مجموعه‌های ورزشی مانند سالن چندمنظوره شهید سروندیان اندیمشک، ۱۶هکتاری اهواز و چند مجموعه دیگر در سطح استان که در تعهد شرکت توسعه وزارت ورزش هستند، باید مورد بهره‌برداری قرار گیرند تا ضمن ارتقاء سرانه ورزشی استان، موجب میزبانی هر چه بهتر خوزستان در رهاوردهای جهانی و بین‌المللی شود.

وی افزود: استان بزرگی چون خوزستان به چنین امکاناتی نیاز دارد و این حق مردم این منطقه است تا از حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

حیدری در ادامه پیشنهاداتی ازجمله انعقاد تفاهم‌نامه وزارت ورزش با وزارت راه و شهرسازی جهت تعیین سهم قهرمانان و جوانان در موضوع زمین و مسکن و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه وزارت ورزش و وزارت کشور برای توسعه فرهنگی اجتماعی در مناطق حاشیه و محروم و احیاء جایگاه جوانان در دستگاه‌ها را ارائه داد.

 

https://hoorkhabar.ir/653692کپی شد!
83