اعلام موجودیت کانون اصلاح طلبان جوان خوزستان (کاج)

به گزارش هورنیوز، معمولاً باتوجه به انتخابات پیش روی؛ گروها، جمعیتها و… اعلام مجودیت کرده تا بتوانند ضمن طرفداری از گزینه های مطبوع خود هموطنان بیشتری را به مشارکت در انتخابات دعوت نمایند. یکی از این گروها، کانون اصلاح طلبان جوان با نام مستعار “کاج” است که به تازگی اعلام موجودیت نموده است. در پیام ارسالی این کانون به پایگاه خبری هورنیوز آمده است:

 

بسمه تعالی

به نام نامی ایران…
ما جمعی از جوانان اصلاح طلب خوزستان فارغ از هر قوم و نژاد و عقیده؛ تنها با تأسی بر تفکر ناب اصلاحات و برای ساختن ایرانی سربلند و خوزستانی آباد گرد هم آمده ایم تا با مشی صحیح سیاسی و جذب و تربیت نیروهای جوان و عاشق وطن، قدم در راه تلاش برای آبادانی و رهایی خوزستان عزیز از ورطه ی مشکلات گوناگون فعلی بگذاریم.

 

ما جوانان اصلاح طلب برای گذار از تنگ نظری ها، قوم گرایی ها و آنچه تاکنون در خوزستان به نام اصلاحات اما به کام فرصت طلبان و خودکامگان خودمحور بوده است گرد هم آمده ایم تا نشان بدهیم که اصلاحات در خوزستان به خونی تازه و دمیدن دمی تازه و مسیحایی در کالبد خود نیازمند است، تا تفکر ناب و محبوب اصلاحات اسیر فرد گرایی ها و مستبدان به ظاهر حزبی نگردد.

 

بدیهی است که “کانون اصلاح طلبان جوان” برای انتخابات های آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها به ایفای نقشی منسجم و موثر خواهد پرداخت و با آغوشی باز پذیرای جوانان همفکر، وطن دوست، متعهد و معتقد به مشی اصلاح طلبی می باشد.

 

https://hoorkhabar.ir/652749کپی شد!
133