افزایش پنهانی قیمت شیر در سال جدید

به گزارش هورنیوز در کنار موج افزایش قیمت مواد غذایی در سال جاری، قیمت شیر یکی از تولید کنندگان پرفروش نیز در اولین روزهای سال جاری افزایش یافت.

گزارش میدانی از سوپرمارکت‌های سطح شهر حاکی از آن است که قیمت شیرپرچرب و کم‌چرب یکی از برندهای پرفروش محصولات لبنی در هرلیترحدود ۲۰۰ تومان گران شده است و قیمت هر لیتر شیر این برند از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در نوع کم‌چرب و پرچرب خود به رقم ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

حال این افزایش قیمت درحالی رخ داده است که هیچ اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها در رابطه با این موضوع صورت نگرفته و افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت این محصول لبنی مردم را غافل‌گیر کرده است.

بنابراین گزارش این افزایش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که در سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی بوده‌ایم که در برخی از موارد با برخورد سازمان حمایت نیز روبه‌رو شده‌ است.بنابراین گزارش این افزایش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که در سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی بوده‌ایم که در برخی از موارد با برخورد سازمان حمایت نیز روبه‌رو شده‌ است.

آخرین قیمت مصوبی که برای هر لیتر شیر بطری پرچرب یک لیتر در نظر گرفته‌شده و بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات گذشته شده بود ۲ هزار و ۴۴۰ است که در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه ۵۴ میلی‌لیتر کم‌فروشی به فروش می‌رسید که قیمت این محصول در سال جاری توسط برند یادشده به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

https://hoorkhabar.ir/652745کپی شد!
202