ورود نمایندگان، فرمانداران و شهرداران به این رقابت/ فعلاً به تنهایی آمده ام!

به گزارش هورنیوز پس از یک هفته نام نویسی، ۷۵۱ نفر بعنوان کاندیدا در انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز ثبت نام کردند. در این مدت اکثر شهروندان اهوازی که احساس می کردند می توانند در رقم زدن سرنوشت مردم شهرشان سهیم باشند به صحنه این رقابت ها آمده و با نام نویسی اولین راند از این رقابت جانانه و نفسگیر را به پایان رسانده و منتظر برای حضور در مراحل بعدی شدند.

آنچه که در روز پایانی چشم نوازی می کرد، حضور مدیران بنام و توانمندی است که پس از سالها دوباره به صحنه انتخابات بازگشته، که این خود نوید شور و شوق انتخاباتی در میان مردم را می دهد.

به گزارش خبرنگارما از محل فرمانداری اهواز یکی از افرادی که در روز پایانی بسیار مورد توجه خبرنگاران و افراد مراجعه کنند و… واقع شد و از آن می توان بعنوان بمب خبری این رقابت ها نام برد، حمید زنگنه شهردار و نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بود.

در همین زمینه وی در مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت: با درخواست دوستان و کسانی که برای شهر اهواز دل می سوزانند وارد این عرصه شدم که انشاالله بتوانیم با کمک مردم خونگرم این شهر کمبودهایی را که می شود برطرف نمود را از میان برداریم.

حمید زنگنه افزود: امروز دوستان بسیار خوبی را دیدم که در روز آخر برای ثبت نام به فرمانداری تشریف آوردند، که هر کدام می توانند حرفها برای گفتن در آینده داشته باشند. بنده هم در حال حاضر و بصورت منفرداً در این مرحله ثبت نام کردم که انشاالله پس از نشست ها و دیدارها قطعاً در ائتلاف هایی هم حضور خواهم داشت.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولاً برای انتخابات شورا کاندیدا به دنبال جمع بندی و ایجاد یک ائتلاف هستند که بتواند در آینده و تصمیمات شورا بیشتر تاثیر گذار باشند و قطعاً در انتخابات شهر اهواز هم از این قانون پیروی می شود.

وی در پایان گفت: تا امروز که ثبت نام نمودم هنوز با هیچ فرد یا ائتلافی وارد مذاکره نشده ام و منتظر روزهای آینده هستیم تا به تصمیم نهایی برسیم و بتوانیم در ائتلاف هایی با تمام ظرفیت ها حضور داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/652036کپی شد!
111
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • میثم مکوندی حاج حمید زنگنه مرد شجاع و دلیریست، او کسی بود که زمانی جلوی احمدی نژاد ایستاد که نماینده دیگر اهواز آب ته مانده احمدی نژاد را برای تبرک میخورد
منتشر شده۱