۱۲۰ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد/ تردد کامیون های عراقی با محدودیت مواجه است

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در گفتگو با هورنیوز درخصوص اقدامات پلیس راه در ایام نوروز اظهار داشت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه های متولی آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند، افزود: از مسافران انتظار داریم تا به توصیه های پلیس گوش دهند تا شاهد سفری ایمن باشند.

دولتشاهی تصریح کرد: نیروهای پلیس راه در قالب ۲۰۰ تیم محسوس، نامحسوس و گشت پیاده ساماندهی شده اند و تلاش کردیم در محوزهای پرحادثه استان با استفاده از این نیروها ایمنی را ارتقاء دهیم.

وی درخصوص آمار تصادفات در استان یادآور شد: متأسفانه در نوروز سال گذشته تعداد تلفات جاده ای ۲۰درصد افزایش یافت اما با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا این آمار کاهش یابد.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه با تقویت گشت های پلیس راه و رفع نقاط حادثه خیز باید به دنیال کاهش تلفات جاده ای باشیم، خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۲۰ نقطه حادثه خیز در جاده های استان شناسایی شده و در برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت این نقاط را اصلاح خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه چه جریمه ای برای رانندگان متخلف در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: پلیس در عین رأفت و مهربانی، از هیچ تخلفی گذشت نمی کند و با اقتدار قطعا با این متخلفان برخورد می شود.

دولتشاهی درخصوص تردد کامیون های عراقی در ایام نوروز هم اظهار داشت: تردد کامیون های حامل سوخت عراقی تز ۲۸ اسفندماه تا شش فروردین ماه ممنوع و از ششم تا دهم آزاد می شود . همچنین از ششم تا ۱۴ فرودین ماه نیز این ممنوعیت دوباره اعمال می شود.

https://hoorkhabar.ir/651402کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.