استاندار خوزستان: مجموعه های حراستی به روز شوند

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت جایگاه مجموعه های حفاظتی و حراستی در استان تاکید کرد: در این مجموعه ها باید تجهیزات، اعم از سخت افزاری و نرم افزاری، به روزرسانی شود.

عبدالحسن مقتدایی در نخستین همایش مشترک مسوولان حراست فرمانداری، شهرداری ها و واحدهای تابعه استانداری خوزستان که امروز(۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهارکرد: در هر جایگاهی که قرار داریم باید سعی کنیم که در نهایت از مردم و جامعه رای اعتماد بگیریم.

 

وی افزود: باید مجموعه های حراستی بتوانند با قدرت عمل کنند و تحکم قانونی داشته باشند؛ علاوه بر این محبوب نیز باشند.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: آبروداری و حفظ آبروی مردم یکی از ویژگی هایی است که باید مجموعه ها و نیروهای حراستی به آن توجه و عمل کنند.

 

وی عنوان کرد: باید مجموعه های حراستی هر سازمان بتوانند به بدنه سازمان خود احترام بگذارند و اگر این اتفاق بیافتد، قطعا این دو بهترین همکاران یکدیگر خواهند بود.

 

مقتدایی ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود که تمام کارکنان هر سازمان یا دستگاهی، خود را متعلق به دستگاه حفاظتی آن سازمان بدانند. همانطور که در دوران انقلاب نیز این گونه بود و هر کس خودش را مسوول می دانست.

 

استاندار خوزستان تاکید کرد: تمام کارکنان هر سازمان باید خود را موظف و عضو افتخاری صیانت از سازمان خود بدانند.

 

مقتدایی اظهار کرد: یکی از راه های موفقیت در مجموعه های حفاظتی و حراستی استان این است که حفظ آبروی افراد را در نظر بگیرند؛ به هر حال آبرو، بخشی از عمر هر نفر است که باید به آن توجه کنند.

 

وی بیان کرد: نوع نگاه ها در سازمان ها نیز نباید قدیمی باشد؛ فکرها باید نو شود و باید با توجه به نسل جدیدی که با آن مواجه هستیم، فعالیت های خود را به روز کنیم.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: حتی کارکنان مجموعه های حفاظتی ما در استان باید از یک مقطع سنی خاص برخوردار باشند و کهنگی در آن ها حاکم نباشد.

 

https://hoorkhabar.ir/651کپی شد!
81