۶ کشته در یک تصادف/ آتش سوزی در عروسی/ کشف زمین خواری ۱۰ میلیاردی در اهواز

کشف جسد مرد جوان در روستای بیت‌عنکوش

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: جسد جوانی که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده توسط چوپان منطقه در سه‌راهی روستای بیت‌عنکوش در بخش فتح‌المبین از توابع شهرستان شوش، عصر روز جمعه حوالی ساعت ۱۷ کشف شد.

وی به مجهول الهویه بودن مقتول اشاره کرد و ادامه داد: به گفته گله‌دار که از اهالی منطقه است جسد توسط یک دستگاه پراید در منطقه رها شده و پس از آن متواری می‌شود.

در روزهای اخیر نیز یک پیرزن در شهر شوش به دلایلی نامعلوم به قتل رسیده بود. / فارس

 

*****

 

۶ کشته در تصادف کامیون و پژو

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با کامیون در جاده ماهشهر به هندیجان نرسیده به روستای رحیم آباد در ساعت۱۲ظهر امروز از سوی مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با شش سرنشین با کامیونی که از مقابل در حرکت بوده برخورد کرده که در این حادثه دلخراش هر شش سرنشین خودروی سواری جان باختند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی بندر ماهشهر نیز عنوان کرد: تیم های فوریت های پزشکی بندر ماهشهر پس از ۱۵ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، ولی هر شش سرنشین خودرو شامل ۲ آقا، ۲ خانم و ۲ کودک زیر پنج سال، در دم جان باخته بودند./ ایرنا

 

*****

 

آتش سوزی در بیمارستان گلستان اهواز

این حادثه در ساعت ۱۳:۴۹ دقیقه امروز رخ داد که آتش سوزی توسط ماموران آتش نشانی مهار شد و از سرایت آتش به سایر بخش های بیمارستان جلوگیری شد.

در این حادثه تعدادی صندوق پلاستیکی بر روی پشت بام به دلیل اتصال برق ناشی از بارش باران و جرقه زدن کابل برق آتش گرفته و به سرعت مهار شد.

این آتش سوزی جزیی اعلام شده و بلافاصله توسط ماموران آتش نشان خاموش شد و هیچ گونه خسارت مالی و جانی نداشت. / ایرنا

 

*****

 

آتش سوزی در عروسی

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امشب با تماس به سامانه ۱۲۵ ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز حادثه آتش سوزی در تالار شرکت نفت اطلاع داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر و با توجه به اینکه تالار مملو از جمعیت بود، همزمان با اجرای عملیات تخلیه ایمن مردم به شناسایی کانون حریق پرداخته و موفق شدند سه دستگاه خودرو را که در پارکینگ تالار دستخوش حریق شده بودند را خاموش و از سرایت آتش به سایر خودروهای پارک شده و ساختمان تالار و بروز یک حادثه هولناک جلوگیری کنند. / مهر

 

*****

 

کشف کارگاه ساخت مشروبات الکلی در آبادان

ماموران تجسس کلانتری ۱۵ کارون آبادان در تحقیقات میدانی از فعالیت یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی در منطقه احمدآباد با خبر شدند و تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

ماموران با هماهنگی مقام قضایی با بررسی دقیق و ویژه، محل کارگاه را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند و با شناسایی صاحب این کارگاه، عصر سه‌شنبه این متهم را در عملیات ویژه دستگیر کردند.

ماموران کلانتری ۱۵ کارون آبادان در بازرسی از این کارگاه بیش از یکهزار و۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی داخل بشکه‌های بزرگ، وسایل و ابزار ساخت نوشیدنی الکلی و ۸۰ کیلوگرم کشمش خام که برای تهیه و ساخت مشروبات الکلی استفاده می شود را کشف و ضبط کردند. / ایرنا

 

*****

 

کشف زمین خواری ۱۰ میلیاردی در اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز اراضی در یکی از مناطق اهواز ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار اسحاقی افزود: با بررسی های میدانی و مراجعه به محل مشخص شد، شخصی با سند سازی اقدام به تصرف یک هزار متر از اراضی و باغات یکی از مناطق اهواز کرده است.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقامات قضائی فرد مذکور احضار و در تحقیقات کارآگاهان پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اراضی تصرف شده توسط متهم را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند. / مهر

 

*****

 

واژگونی سواری ۲۰۶ در دزفول با ۲ مصدوم

این حادثه ساعت ۶:۰۳ صبح روز شنبه در بلوار شهدای دزفول و مقابل مسجد ۱۴ معصوم این شهر رخ داد و درپی آن خودروی مذکور به علت نامعلومی با بلوار برخورد کرده و پس از چند بار غلتیدن بر روی سقف متوقف شد که منجر به مصدوم شدن ۲ سرنشین آن شد.

سن افراد مصدوم این حادثه واژگونی ۱۸ سال بوده و قبل از رسیدن ماموران امدادی آتش نشانی به محل مصدومان توسط مردم به بیمارستان منتقل شده بودند. / ایرنا

https://hoorkhabar.ir/650459کپی شد!
204
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.