طرح پایش بازار استان ویژه شب عید

هورنیوز – ابوالقاسم کوره چینی، اظهار کرد: طرح پایش بازار استان ویژه شب عید، از یکم اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۳۱ فروردین سال ۹۶ در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح اکیپ‌های بازرسی در مناطق شهری، بازارهای مرکزی و محلی اقدام به بازررسی می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف و واحدهای ارائه دهنده کالا یا خدمات، با آن‌ها برخورد و پس از تشکیل پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد.

کوره چینی تصریح کرد: ۱۶۰ بازرس در سراسر استان در اجرای این طرح فعالیت خواهند کرد و کار بازرسی را در تمام استان بر عهده خواهند داشت تا به این ترتیب شاهد برخورد با متخلفان و به تبع کاهش تخلفات باشیم.

وی با بیان این‌که این طرح با اولویت نظارت و بازرسی از عرضه‌کنندگان کیف و کفش، پوشاک، شیرینی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، مراکز سیاحتی، زیارتی و پایانه‌های مسافرتی انجام می‌شود، گفت: به دلیل این‌که اغلب خرید مردم در این ایام شامل کیف و کفش و مواد خوراکی و … است تمرکز نظارت نیز بر روی این بخش‌ها بیشتر از سایر موارد خواهد بود.

کوره چینی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف، با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موارد را اطلاع دهند. همچنین در صورتی که تشخیص می‌دهند برای اعلام شکایت نیاز به مراجعه حضوری است، می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت، شکایت خود را پیگیری کنند.

https://hoorkhabar.ir/650443کپی شد!
116